וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביגול הוצג באינטר: "אני פה כדי לעזור לנצח, מחכה כבר לשחק"

החלוץ הברזילאי הוצג רשמית: "שמח להיות חלק מההיסטוריה של המועדון". הנשיא: "הברזילאי הקודם שהצגתי היה רונאלדו". וונדה איקרדי: "מאורו חתם על הארכת חוזה, לא יודעת מתי ההכרזה"

אינטר מציגה את החלוץ גביגול. טוויטר, צילום מסך
גביגול מוצג/צילום מסך, טוויטר

אינטר הציגה היום (חמישי) את הרכש הנוצץ של גבריאל ברבוסה, המוכר יותר ביכנויו גביגול, במסיבת עיתונאים חגיגית. החלוץ הברזילאי בן ה-20 שהיה מבוקש על ידי קבוצות רבות באירופה, חתם בסופו של דבר אצל הנראזורי לפני כחודש לחמש שנים תמורת 29.5 מיליון יורו. אחרי שלוש שנים בסנטוס, שם כבש 24 שערים ב-83 הופעות, האיש שנחשב ליורש אפשרי של ניימאר, איתו זכה בקיץ במדליית זהב אולימפית, ישחק לראשונה באירופה, ואף עשוי לפגוש את הפועל באר שבע בליגה האירופית.

"אני מאוד שמח להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה", אמר גביגול, "הפרוייקט של אינטר שכנע אותי להגיע, מהמאמנים עד השחקנים, אני פה כדי לעזור להם לנצח. היה קיץ אינטנסיבי אבל אינטר נתנה לי זמן לנוח ולהשתלב בסגל. הקבוצה שזכתה בטרבל ב-2010 נתנה הכל על המגרש, זה מה שאני רוצה לעשות, יש פה שחקנים נהדרים. אני מחכה כבר לשחק, העמדה שלי לא חשובה, מה שחשוב זה לעזור לקבוצה. נדהמתי מהתמיכה בסן סירו. אני מרגיש בכושר טובה ויכול לשחק כבר מול בולוניה. תמיד הערצתי את מאורו איקרדי ולאינטר יש חלוצים מעולים נוספים, אני רוצה לתת את התרומה שלי. כולם היו מאוד נחמדים אלי עד כה".

בפתיחת מסיבת העיתונאים נשיא אינטר טונצ'טי פרוברה הזכיר חלוץ ברזילאי אחר ששיחק באינטר בעבר. "זה יום מיוחד", אמר, "הברזילאי האחרון שהצגתי בקבוצה היה רונאלדו, בלי לחץ גביגול", הוסיף בהלצה.

https://twitter.com/Inter_en/status/778967844428083200

חברו החדש של גביגול לחוד באינטר, מאורו איקרדי, קרוב לחתום על חוזה חדש בקבוצה, כך לפחות על פי אישתו והסוכנת שלו וונדה. במהלך הקיץ נראה היה כי מלך השערים של הליגה האיטלקית עד כה, עם שישה בחמישה משחקים, יעזוב את הקבוצה, אך וונדה טוענת שתמיד רצה להישאר. "רק עשיתי את העבודה שלי", אמרה, "עשיתי את זה במטרה שמאורו יישאר באינטר. הבטחנו את הישארותו לשנה נוספת, אני לא יודעת מתי תהיה ההכרזה על החוזה החדש, זה תלוי במועדון, אני סיימתי את עבודתי. הסכמנו על הכול".

בינתיים, למרות כושרו המצוין של החלוץ, מאמן נבחרת ארגנטינה אדגרדו באוסה לא ממהק להתלהב. "מאורו צעיר", התייחס למי שערך רק הופעת אחת עד כה באלביסלסטה, "הוא יכול לשחק במונדיאלים בעתיד. זה רק עניין של זמן. כל המאמנים רואים שהוא ממשיך להבקיע ואני בטוח שהוא יהיה בנבחרת בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully