וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שמוליק מלול חתם לעונה

21.9.2016 / 15:30

המגן השמאלי, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל עכו, הצטרף לקנדציה שנייה אצל המלאבסים. מלול יתחרה עם פסר על עמדת המגן השמאלי, גורם במועדון: "שמחים לצרף את מלול, שיוסיף לנו ניסיון וכוח"

יוסי ציפקיס

המגן השמאלי, שמוליק מלול, שנחשב לשחקן חופשי חתם היום (רביעי) לחוזה לעונה אחת במכבי פתח תקוה, באמצעות סוכנו אדם קידן. כזכור, לפני שבועיים פורסם בוואלה! ספורט כי ביום האחרון של ההעברות החליטה הקבוצה ממלאבס לצרף את מלול, זאת במידה והמגן השמאלי ירדן מגידיש, הנבחן בקבוצה (מכבי קרית גת), לא יחתום.

במועדון בחרו אתמול לשחרר את מגידיש והדבר סלל את דרכו של מלול לסגל של קובי רפואה. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו שמחים לצרף את מלול, שיוסיף לנו הרבה ניסיון וכוח בעמדת המגן השמאלי". המגן יתחרה על עמדת המגן השמאלי עם נאור פסר.

עבור מלול בן ה-23 מדובר בקדציה שנייה במועדון ממלאבס. המגן שגדל בבית"ר טוברוק הגיע למכבי פתח תקוה ב-2013 ורשם 16 הופעות במדי הקבוצה עד המעבר לבית"ר ירושלים. בעונת 2014/15 רשם עשר הופעות במדי הקבוצה מהבירה עד שעבר לקבוצתו השלישית בליגת העל: הפועל עכו. בעונה הקודמת רשם מלול 23 הופעות במדי היורדת לליגת המשנה, אז חוזהו פג.

עוד בנושא:

אוהדים של מכבי תל אביב תלו שלט מחוץ לבית הדובר: "מכרתם את האוהדים"
מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן עונה למבקרים: "מה הם יודעים"
מכבי תל אביב גיששה אצל מקסים פלקושצ'נקו. כץ מתעקש להשאירו

מגן מכבי פתח תקוה שמוליק מלול עם סוכנו אדם קידן. האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
מגן שמאלי נוסף. מלול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully