וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גיששה אצל מקסים פלקושצ'נקו. כץ מתעקש להשאירו

21.9.2016 / 10:00

הצהובים שלחו נציג לעקוב אחר הקשר והעבירו מסר לבעלים של הפועל חיפה, שעשוי לשחררו תמורת הצעה מפתה. גורם: "יש התעניינות ממכבי, כרגע לא מתעסקים בזה". אלי כהן עושה סדר בהגנה

אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב החלה במעקב אחר מקסים פלקושצ'נקו. סגנית האלופה שלחה נציג לשניים מתוך שלושת משחקיה האחרונים של הפועל חיפה, על מנת שיעקוב אחר הקשר מקרוב. מסר ברוח דומה הועבר גם לבעלים יואב כץ, שעדיין נחוש שלא למכור את פלקושצ'נקו במהלך העונה הנוכחית, אך נראה כי הצעה טובה, על סך כמיליון יורו, תוביל אותו לאחת הגדולות.

רק לאחרונה הצהיר כץ: "פלקושצ'נקו אינו עומד למכירה", בעוד גורם במועדון אישר הבוקר: "יש התעניינות ממכבי תל אביב. כרגע אין כוונה להתעסק בזה". למרות ההתעקשות של הבעלים להשאיר את הקשר שפרץ במהלך העונה שעברה, ההערכה היא כי הוא בכל מקרה לא יישאר במועדון בעונה הבאה ואולי יעזוב עוד קודם לכן. גם מכבי חיפה מנהלת בחודשים האחרונים מעקב אחר השחקן, אך טרם הגישה הצעה רשמית.

עוד בנושא:

דיווח: "ג'הנבאחש שוקל שלא להגיע למשחק מול מכבי תל אביב"

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאדום לצהוב? פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

המאמן אלי כהן ערך אתמול אסיפה לשחקני ההגנה, בה שם דגשים על הבעיות במחצית הראשונה במשחק בשבת האחרונה, בה הגיעה מ.ס. אשדוד למספר הזדמנויות, כאשר רק החמצות גדולות של ניב זריהן מנעו מהיריבה שערים.

במועדון מנסים להדק את הקשר עם האוהדים ומשווקים שוב מנויים במחירים נוחים, לקראת משחקי הבית מול בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב, הדרבי ומכבי תל אביב. במסגרת הקמפיין, הרוכשים יקבלו ערכת מוצרים של המועדון. אתמול (שלישי) השתתפו שחקני הקבוצה במבצע הכנת חבילות מזון למשפחות נזקקות. ברונו פניירו, אדילסון באייה, פיליפ יאזביץ', יוסי דורה וגל בן נעים לקחו חלק בפעילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully