וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ג'הנבאחש שוקל שלא להגיע למשחק מול מכבי תל אביב"

הקשר האיראני קיים שיחות עם הנהלת אלקמאר בהן הסביר כי הגעה לישראל עשויה לסבך את חייו במולדת. במועדון שוקלים להיענות לבקשה ואף שלא לכלול אותו בסגל מול הצהובים במפגש בהולנד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

האם סאגת הגעתו של מוחמד סלאח לישראל תחזור בשנית? על פי הדיווחים היום (רביעי) בתקשורת ההולנדית עולה כי אלקמאר תגיע לישראל ללא אחד הכוכבים שלה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית. אלירזה ג'הנבאחש, הקשר האיראני של הקבוצה ההולנדית, סיפר להנהלת המועדון כי הוא עדיין מתלבט האם להופיע מול סגנית האלופה ב-20 באוקטובר, משחק שיינעל את הסיבוב הראשון בבית ד'.

ג'הנבאחש הסביר להנהלת אלקמאר כי הגעה שלו לישראל עלולה לסבך אותו במולדתו, ולכן הוא מעדיף שלא להתמודד מול מכבי תל אביב, בדיוק כפי שקרה במקרה סלאח ובאזל לפני שלוש שנים. בהולנד טוענים כי ייתכן והקשר לא יכלל בצמד המשחקים מול הצהובים, רק כדי להרגיע את הגזרה סביבו ולהעניק לו שקט לקראת המשך העונה.

עוד בנושא:
טל בן חיים החלוץ נמצא בספק לקראת בני סכנין
יואב זיו: "אם הייתי נשאר במכבי תל אביב היו אומרים שרקמתי דיל עם ג'ורדי"

קשר אלקמאר עלירזה ג'הנבאחש. רויטרס
הבקשה תתקבל? ג'הנבאחש/רויטרס

עדיין לא ברור אם הנהלת אלקמאר תענה לבקשה, אך בתקשורת מעריכים כי השיחה תוביל להישארותו של הקשר בהולנד. לעומת האיראני, סלאח דווקא הגיע לאצטדיון בלומפילד ב-2013 וגם כבש ב-3:3 המטורף של הצהובים מול באזל.

ג'הנבאחש נחשב לאחד השחקנים הבכירים ביותר בסגל של ג'ון ואן דה ברום עם חמש הופעות בהרכב העונה, בהן הוא הרשית שלושה שערים והוסיף בישול. באירופה הוא הספיק לרשום 75 דקות מול דאנדוק, במחזור שפתח את שלב הבתים.

כזכור, במהלך המשחקים האולימפיים בריו 2016 דאג להבהיר שר הספורט האיראני כי הערכים של האומה חשובים יותר מההישגים הספורטיביים, ולכן בוודאי יתמוך באי הגעתו של הקשר למשחק בישראל. עבור מכבי תל אביב חסרונו של ג'הנבאחש עשוי להפוך למשמעותי כאשר המפגש מול ההולנדים עשוי להשפיע על ההעפלה לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully