וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של מכבי תל אביב תלו שלט מחוץ לבית הדובר: "מכרתם את האוהדים"

21.9.2016 / 12:21

בפייסבוק של "מכבי פנאטיקס" פורסמה תמונה בה נראה שלט, שנתלה במהלך הלילה ליד מקום מגוריו של דובר המועדון, עופר רונן. סקאריונה: "לא ידעתי שהפועל באר שבע הפסידה, מתעסק במכבי". בן חיים וריקן לא יהיו בסגל לסכנין

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המאבק בין חלק מאוהדי מכבי תל אביב למועדון מחריף. הלילה (בין שלישי לרביעי), נתלה שלט מחוץ לביתו של דובר הקבוצה, עופר רונן ועליו נכתב: "עופר רונן - מכרתם את האוהדים".

רונן ראה את השלט שנתלה כאשר יצא מביתו בשעות הבוקר המוקדמות ולמרות הצעד יוצא הדופן, הוא קיבל את הדברים בחיוך ואמר בציניות: "קישוטי הסוכה החלו השנה מוקדם מהרגיל".

גורם בארגון האוהדים אמר כי המהלך לא כוון ישירות לרונן, אלא נועד להעביר מסר להנהלה וכיוון שרונן הוא בין הבודדים שדובר עברית וחי בישראל באופן קבוע, הוחלט להעביר דרכו את המסר. "אנחנו נעשה כל מה שמותר לנו על פי החוק על מנת להביע את המחאה על כך שההנהלה של מכבי תל אביב פועלת נגד אוהדים, למרות שהמשטרה ובית המשפט לא מצאו לנכון להגיש כתבי אישום במקרים האלה".

שלט מחוץ לביתו של עופר רונן דובר מכבי תל אביב. מתוך עמוד הפייסבוק של הפנאטיקס, אתר רשמי
השלט מחוץ לביתו של רונן/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של הפנאטיקס

תמונה של השלט פורסמה הבוקר בדף הפייסבוק של ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס", הנחשב לארגון האוהדים המרכזי של הקבוצה. לצד התמונה נכתב בפוסט של הארגון: "לא אשתוק, כי קבוצתי שינתה את פניה. לא אוותר לה, להזכיר לה, ואשיר כאן באוזניה, עד שתפקח את עיניה".

השבוע הגישה מכבי תל אביב תביעה אזרחית נגד שניים מאוהדיה על סך של 100 אלף שקל כל אחד, בגין התפרעות בדרבי בתחילת העונה מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו. בשל הגשת התביעה, הודיע ארגון האוהדים כי הוא יחרים את משחק החוץ שייערך הערב, מול בני סכנין באצטדיון דוחא. בארגון אף שוקלים להחרים גם את הדרבי שייערך ביום ראשון בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קשר מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה. ברני ארדוב
לא מתעסק בפפ. סקאריונה/ברני ארדוב

"מכבי תל אביב החליטה על דעת עצמה להפוך לרשות מחוקקת ולהתעלם מהכרעת בית המשפט", נכתב על ידי ארגון האוהדים בנושא, "מועדון מכבי תל אביב מצפצף על הכרעת בית המשפט ועושה כרצונו. פה זה לא איראן... לא נשתוק עד שהאמת תצא לאור".

אוסקר סקאריונה, שהחלים ויעמוד לרשותו של שוטה ארבלדזה מול בני סכנין (21:00, ערוץ 55), סיפר לקראת המשחק: "שמעתי שקרו דברים בעונה האחרונה, אבל הבנתי מכולם שזה מאחורינו. הרוטציה והאימונים בהרכב נועדו בדיוק בשביל זה, אנחנו רגילים לעומס הזה. לא ידעתי שהפועל באר שבע הפסידה, כי אני מתרכז במכבי תל אביב. זה נחמד להיות ראשונים". בניגוד לסקאריונה, טל בן חיים החלוץ ואבי ריקן לא יהיו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully