וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בפריס סן ז'רמן: ראביו וטיאגו מוטה במתקפה נגד אמרי

ההחלטה של המאמן להותיר את בן ארפה מחוץ לסגל עוררה תגובות קשות בסגל האלופה הצרפתית. מוטה: "חשוב לתת לחאתם ביטחון, נתמוך בו עד הסוף", ראביו: "בן ארפה עובד קשה כמו כולם"

קשר פריס סן ז'רמן חאתם בן ארפה. GettyImages
תמיכה מהחברים. בן ערפה/GettyImages

הסערה סביב הדחתו של חאתם בן ארפה מסגל פריס סן ז'רמן לא נרגעת. אמש (שלישי) הקשר חזה ב-0:3 של האלופה על דיז'ון מהיציע כאשר הטענות נגדו החריפו בשבוע האחרון. אונאי אמרי בחר להשעות את בן ערפה בעקבות עצלנות וחוסר מחויבות באימונים. הקשר רשם רק 152 דקות מאז פתיחת העונה ונדמה כי ההחלטה להמר עליו אינה מצדיקה את עצמה עד כה עם שתי הופעות ליגה פושרות.

ההפתעה של אמרי הגיעה מצד טיאגו מוטה ואדריאן ראביו, שדווקא קיבלו מהספרדי את המקום בהרכב אמש. האיטלקי היה הראשון שבחר לעקוץ את המאמן: "אני שמח מאוד שיש לנו בסגל שחקן כמו חאתם. אין ספק שהסגל מקשה על המאמן לקבל החלטות בנוגע לסגל, אבל חשוב להעניק לו גיבוי וביטחון. בשנה האחרונה בן ארפה הוכיח לכולם את הגדולה שלו, הוא שחקן מיוחד". מוטה הסביר: "כל הסגל מנסה לעזור לבן ארפה לשחזר את היכולת מהעונה הקודמת, הייתה לו עונה מופלאה בניס. נתמוך בחאתם עד הסוף".

ראביו, שנחשב כבר לאחד המועדפים על ידי המאמן הספרדי, לא חשש לבקר את ההחלטה של אמרי: "כולם תוקפים את מוסר ההעבודה של בן ארפה, אבל הוא עובד קשה בדיוק כמו כולם. אני בטוח שאם יתנו לו את ההזדמנות הוא ייקח אותה בשתי ידיים. מדובר בסיטואציה לא פשוטה, אני יודע שקשה לו מאוד לראות את המשחקים מהצד. כל מה שבן ערפה רוצה זה לעזור לפריס סן ז'רמן". הצרפתי בן ה-21 גם שלח מסר למאמן הנבחרת, דידייה דשאן: "הוא בטוח צופה במשחקים בליגה ויודע מה בן ארפה יודע לעשות". התגובה של אמרי תגיע לקראת המשחק מול טולוז בשבת.

עוד בנושא:

צרפת: פריס סן ז'רמן עלתה זמנית לפסגה אחרי 0:3 על דיז'ון
לא רוצים לישון, רוצים להשתגע: החיבור החלומי של דורטמונד החדשה

חלוץ פריס סן ז'רמן חסה רודריגס עם המאמן אונאי אמרי. AP
יתמודד עם הביקורת? אמרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully