וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עלתה זמנית לפסגה אחרי 0:3 על דיז'ון

שער עצמי של אדם לאנג, פנדל של אדינסון קבאני ונגיחה של לוקאס מורה סידרו לאלופה ניצחון ביתי קל. ליל במשבר אחרי הפסד ביתי 2:1 לטולוז, שנהנתה מצמד של אולה טויבונן

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. AP
חמישה שערים בארבעה ימים. אדינסון קבאני/AP

מחזור אמצע השבוע בצרפת החל הערב (שלישי) עם 0:3 קליל של האלופה פריס סן ז'רמן על דיז'ון, בדרך לעלייה, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה. ליל במשבר אחרי הפסד ביתי 2:1 לטולוז.

פריס סן ז'רמן - דיז'ון 0:3

גם ללא מרקו וראטי, סרז' אורייה ולייבין קורזאבה הפצועים, וחאתם בן ארפה ששוב לא זומן לסגל, האלופה לא התקשתה מול העולה החדשה. אדם לאנג ההונגרי סבל מחוסר מזל בדקה ה-15, כשניסיון הרמה של מקסוול פגע בו, עשה קשת גדולה מעל השוער והפך לשער עצמי. אדינסון קבאני המשיך את השבוע המוצלח שלו, ואחרי הרביעייה ביום שישי הוסיף פנדל (27) לאחר עבירה ברחבה על אדריאן ראביו. לוקאס מורה חתם בנגיחה מקרוב (67) אחרי הכנה של מקסוול וחגג את החמישי שלו העונה.

ליל - טולוז 2:1

פתיחת העונה האיומה של ליל נמשכת והיא עם ארבע נקודות ו-11 שערי חובה אחרי שישה מחזורים. טולוז, שלא ניצחה את יריבתה בחוץ מאז 16 בספטמבר 2006, קפצה לצמרת עם 11 נקודות. אולה טויבונן השבדי טייל מול האין-הגנה של וינסנט אניימה וחגג שערי בכורה במדי טולוז בדקות 12 ו-78, כשהבלם המונטנגרי מרקו באשה הצליח רק להשוות זמנית בדקה ה-34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully