וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פועלת על מנת להתיר את חוזהו של קארבל אנדרסון

21.9.2016 / 10:00

בצוות המקצועי מאוכזבים מיכולתו של הגארד, שלא שותף במשחק ההכנה מול מכבי אשדוד, ולוואלה! ספורט נודע כי מתקיימים מגעים לסיום ההתקשרות. הירוקים יקיימו משחק הכנה נוסף מול אשדוד

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה צפויה לשחרר את הגארד האמריקאי, קארבל אנדרסון, שחתם בקבוצה הקיץ. ההחלטה של הירוקים נבעה בעקבות אכזבה מיכולתו באימונים ובמשחקי ההכנה, חוסר התאמה לתפקיד אותו הצוות המקצועי דורש. גם צירופו של הגארד המקסיקני, אורלנדו מנדס ואלדס, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר ושותף בניצחון על מכבי אשדוד שלשום, הובילה להחלטה בנוגע לגארד המאכזב. אנדרסון לא שותף במשחק ההכנה האחרון, ולוואלה! ספורט נודע כי במועדון פתחו בשיחות עם נציגיו על מנת להתיר את חוזהו.

אנדרסון (1.88, 25), יליד אקהארט, אינדיאנה, שיחק במכללה מקומית ואחרי שנה בקולג' קהילתי התקבל לאוניברסיטת רוברט מוריס ושיחק בה במשך שנתיים. בעונתו השנייה רשם 19.7 נקודות, 1.5 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק כשהוא מדייק ב-46 אחוזים מדהימים מחוץ לקשת. אחרי קריירת המכללות המשיך לאיטליה, וחתם באימולה, רשם בעונתו הרשונה 13.1 נקודות (39 אחוזים מחוץ לקשת) ו-4.2 ריבאונדים למשחק, ובעונה שעברה עמד על 17.3 נקודות (39.2 אחוזים מחוץ לקשת), 3.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

מכבי חיפה תתמודד השבוע במשחק אימון נוסף נגד מכבי אשדוד, אצל הדרומיים. המשחק מול אשדוד יהווה הכנה אחרונה של הירוקים לקראת רבע גמר ווינר מול האלופה מכבי ראשון לציון. אחרי גביע ווינר תמריא הקבוצה לארצות הברית למשחקי הכנה מול סקרמנטו קינגס ועומרי כספי, בו גם ייחנך האולם החדש של הקבוצה, ומשחק נוסף מול קבוצת הבת של המועדון, מיאמי מידנייט.

עוד בנושא:

הכנה: הפועל ירושלים הביסה 58:77 את הפועל חולון
אחרי פחות משבוע בישראל: דמונטרה האריס ישוחרר ממכבי אשדוד

קארבל אנדרסון שחקן מכבי חיפה. AP
כבר עוזב? אנדרסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully