וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים הביסה 58:77 את הפועל חולון

20.9.2016 / 20:55

סגנית האלופה קיימה משחק אימון במלחה ונהנתה מ-24 נקודות של ג'רום דייסון מול האקסית. אמארה סטודמאייר פתח בחמישייה והוסיף 15 למנצחים. מכבי קרית גת - הפועל אילת 60:78, הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה 61:78

שחקן הפועל ירושלים, ג'רום דייסון. ניב אהרונסון
כיכב מול האקסית. דייסון/ניב אהרונסון

אחרי שחזרה מטורניר ההכנה באיטליה, הפועל ירושלים המחודשת קיימה הערב (שלישי) משחק אימון במלחה שבו היא הביסה 58:77 את הפועל חולון. אמארה סטודמאייר, החיזוק הנוצץ של סגנית האלופה, שלא שיחק בניצחון על דומז'אלה לפני עשרה ימים, חזר לחמישייה של פיאנג'אני והצטיין הפעם עם 15 נקודות, אבל מי שגנב את ההצגה מהסנטר הוא ג'רום דייסון, שחגג מול האקסית שלו עם 24 נקודות ומשחק מצוין.

ירושלים הובילה ב-11 נקודות בתום הרבע השלישי, אבל ביצעה את הבריחה שלה ברבע האחרון כאשר חולון נותרה ללא נקודות במשך שלוש דקות וג'רום דייסון סגר עניין עם שתי שלשות רצופות.

קרטיס ג'רלס הוסיף 15 נקודות למנצחים, כאשר ליאור אליהו הסתפק ב-4 והלפרין ב-2 נקודות בלבד. עוד קלעו לירושלים: שון ג'ונס ואייזק רוזפלד 4, רפי מנקו 3 וטראוויס פטרסון 2.

קלעו להפועל חולון: אלכס צ'וברביץ' 15, שלומי הרוש וקאליף וויאט 13 כל אחד, טוני יאנגר 5, גוני יזרעאלי 4, פול דילייני וג'יימס בל 3 כל אחד, דריון אטקינס 2.

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת חוגג. יוסי ציפקיס
ניצחון שני בהכנה. נתי כהן/יוסי ציפקיס

מכבי קרית גת - הפועל אילת 60:78

הקבוצה של נתי כהן עם ניצחון שני בארבעת משחקי האימון שלה, מתחילה להתחבר ולהראות טוב לקראת העונה. מנגד אילת, שעדיין סובל ממכת פציעות, רחוקה מלהראות את מה שהיא צריכה כדי לדבר חזק גם העונה בליגה. במשחק שנערך באולם ברמלה בגלל החלפת פרקט באולם הביתי של קרית גת באשקלון, שלטו השחקנים של נתי כהן מהפתיחה והוליכו 30:44 במחצית, בדרך לניצחון 60:78.

קלעו לקרית גת: מרקו קילינגסוורת' וג'יימס סינגלטון 18 כל אחד, טיישון טיילור 10, טרבור רלפורד 8, אייל שולמן 7, איגור מאיור 5, אורי קוקיה, אור סולומון ואלכס רוזנברג 4 כל אחד.

קלעו להפועל אילת: רוברט רות'בארט 17, לנדון מילבורן 13, חנן קולמן 7, אפיק ניסים ורג'י באקנר 6 כל אחד, דניאל דנינו 5, אלון ספיר 4, סרדומיניק פוינטר 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
מתחברים. בית הלחמי/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה 61:78

ניצחון גדול של השחקנים של אריאל בית הלחמי שנראים טוב מאוד עד עכשיו בהכנה, ומשיגים נקמה קלה בנהריה שגברה עליה בגמר טורניר אלון. המשחק נערך בכפר בלום, שם עורכת גלבוע/גליל מחנה אימון, והציגה את הזר הרביעי מרפי הולוואי שהגיע מאוחר. גלבוע שלטה מהפתיחה, הציגה הגנה קשוחה ועלתה ל-13:24 בתום הרבע הראשון. ההגנה הרצחנית של גלבוע/גליל גמרה את המשחק כבר במחצית כשהעולה החדשה מוליכה 25:39, ומגדילה את היתרון ל-45:63 בסיום הרבע השלישי, בדרך לניצחון 61:78.

קלעו לגלבוע/גליל: אריק גריפין 18, ג'ייסון סיגרס ומרפי הולוואי 12 כל אחד, מייקל קוואלס 11, חואקין שוכמן 8, יחזקאל סקוורר ואופיר הובר 6 כל אחד, עמית ביר-כץ 3, זיו בן צבי 2.

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 13, ניק פאוסט 10, איגור נסטרנקו 9, יינסי גייטס 8, סטו דגלאס ומרקוס טיג 6 כל אחד, גילברט בראון וערן אסנטי 3 כל אחד, תומר בר אבן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully