וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משבוע בישראל: דמונטרה האריס ישוחרר ממכבי אשדוד

20.9.2016 / 20:20

הסנטר האמריקאי (25, 2.08) שהגיע על תקן הזר הרביעי של מאיר טפירו נמצא בכושר גופני ירוד מאוד, לא משלים אימונים, ובמועדון החליטו לחתוך אותו ולחפש שחקן אחר במקומו

דמונטרה האריס. GettyImages
ישוחרר עוד לפני שהתחיל. דמונטרה האריס/GettyImages

פחות משבוע אחרי שהגיע למכבי אשדוד, צפוי הסנטר דמונטרה האריס לקבל את הודעת השחרור שלו מהמועדון. השחקן, שחתם במועדון במהלך השבוע שעבר, הגיע לישראל בכושר גופני ירוד מאוד, לא מצליח לסיים חלקים רבים של האימונים, ובמשחק האימון נגד מכבי חיפה אמש (שני) הרבה לבקש להתחלף כשהוא מסיים ללא נקודות בשבע דקות. באשדוד לא מתכוונים להמתין לשיפור במצבו, והחליטו כבר לשחררו.

האריס (25, 2.08) החל את לימודיו באוניברסיטת דרום קרוליינה בה שיחק במשך שנתיים, כשבעונת 2011/12 רשם 6.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק, ואף נבחר לחמישיית ההגנה של ה-SEC. הסנטר המשיך לשנה נוספת באוניברסיטת פלורידה בה לא שיחק וסיים את לימודיו במדי קמפבלסוויל מליגת ה-NAIA שם נבחר בשנת 2015 לאול אמריקן. את הקריירה המקצוענית פתח בטורוב זגורלזלץ' הפולנים בה רשם 10.4 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בשמונה משחקים לפני ששוחרר ועבר לפרטבניאל בליגה השנייה בטורקיה בה רשם 12.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק.

הסגל של מאיר טפירו באשדוד כולל את הזרים צ'ייס סיימון, אד דניאל ודניאל יואינג לצד הישראלים ג'ייק כהן, בן אלטיט, נאור שרון, נועם לייש, אדם אריאל, יפתח זיו ונמרוד טישמן שפצוע לחודשיים בשל פציעה בברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully