וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "ססק הראה לי גישה חיובית", ונגר: "בנדטנר רק בן 28 והוא רעב"

מאמן צ'לסי שמר מחמאות לפברגאס אחרי ה-2:4 המרשים על לסטר בגביע האנגלי, הספרדי הוסיף: "זה היה משחק מיוחד בשבילי". קלופ לא התרגש: "יכולנו להיות טובים יותר, האם זה משנה? לא"

קשר צ'לסי ססק פברגאס. GettyImages
הופעה 100 מרשימה. ססק/GettyImages

הסיבוב השלישי של גביע הליגה באנגליה יצא לדרך אמש (שלישי) ובמוקד עמד הניצחון הפרוע של צ'לסי על האלופה לסטר, 2:4 בחוץ. השועלים עוד הובילו 0:2 מצמד מוקדם של שינג'י אוקזאקי, אבל גארי קייהיל צימק בשניות הסיום של המחצית, ססאר אספיליקואטה איזן בשער אדיר בפתיחת המחצית השנייה וצמד של ססק פברגאס תוך שתי דקות בהארכה, במשחקו ה-100 במועדון, הכריע.

פברגאס סיכם: "זה היה משחק מיוחד. מהפכים כאלה לא קורים הרבה בכדורגל. בדרך כלל, כשקבוצה עולה ל-0:2, המשחק גמור, אבל השער שלנו רגע לפני ההפסקה הכניס אותם ללחץ ונתן לנו דחיפה. שיחקנו די טוב והם כבשו פעמיים משני מצבים. הגישה שלנו הייתה נכונה והיינו מרוכזים. אני שמח שכבשתי צמד. היה לא פשוט, כי לא שיחקתי משחק מלא 4-5 שבועות ולא משנה כמה מתאמנים, זה לא כמו משחק. ב-20 הדקות האחרונות של ההארכה כבר הייתי ממש עייף, אבל אני מקווה שאחזור לכושר מלא לאט לאט".

עוד בנושא:

גביע הליגה האנגלי: צ'לסי גברה 2:4 על לסטר לאחר הארכה
"סוף האידיליה": הנתונים העלובים שעלו לפאקו בתפקיד בוולנסיה

מאמן צ 'לסי אנטוניו קונטה חוגג. רויטרס
שינוי בגישה? קונטה/רויטרס

המאמן אנטוניו קונטה אמר בסיום: "זה היה משחק אנגלי טיפוסי. מדהים להיות בפיגור 2:0 אחרי חצי שעה ולהגיב ככה, עם ארבעה שערים. אני לא שמח שספגנו, אבל ראיתי את השחקנים עונים מצוין למצב שנוצר. לא קל לחזור מפיגור כזה ועוד אחרי שהפסדנו את המשחק האחרון בליגה. אני מרוצה עבור ססק, הוא היה טוב והראה לי גישה חיובית ומחויבות באימונים. אני שמח מההתנהלות שלו, זו הדרך הנכונה להצליח. יש תחרות חזקה בסגל וכל משחק ניפתח עם מי שהכי מתאים".

בלסטר, ממשיכים להתרגל לחיים האפרוריים שאחרי האופוריה של העונה שעברה. קלאודיו ראניירי נותר מתוסכל: "אני שמח מההופעה שלנו עד ה-0:2, כי פתחנו טוב, לחצנו אותם ושלטנו. היינו חכמים, למרות שבאופן טבעי צ'לסי החזיקה יותר בכדור. הכל השתנה כשספגנו מקרן בסוף המחצית. מאותו רגע, העובדה ששיחקנו עם שחקנים שבדרך כלל לא משחקים יחד, פגעה בנו וצ'לסי מאוד הקשתה עלינו לשחק".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רגנאר קלבאן שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
גם הם בשלב הבא. שחקני ליברפול/GettyImages

מי שממשיכה ליהנות מהחיים היא ליברפול, ששמרה על הכושר המצוין מהליגה עם 0:3 מוחץ בחוץ על דרבי קאונטי. ראגנר קלאבן, קוטיניו ודיבוק אוריגי כבשו והמאמן יורגן קלופ סיכם: "היינו יותר טובים והניצחון הגיע לנו. יצרנו הרבה מצבים. האם יכולנו להיות יותר טובים? כן, הרבה יותר. האם זה משנה אחרי הניצחון? לא, כי זה כל מה שצריך להשיג במשחק כזה".

ארסנל לא התרשמה מהמפגש מול האקס, ניקלאס בנדטנר, ועם 0:4 על נוטינגהאם פורסט שייטה לשלב הבא. ארסן ונגר שמר מחמאות לחלוץ הדני: "הוא משחק בקבוצה טובה ולאורך המשחק הוא הצליח להקשות עלינו. אם ניקלאס ימשיך להיות נחוש ומפוקס כמו הערב, הוא ישיג הצלחה. מדובר בבחור שהוא רק בן 28, עם רעב גדול ואיכויות מיוחדות". לגבי המשחק הוסיף הצרפתי: "היה לנו קשה ולשמחתי האיכות שלנו באה לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully