וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוף האידיליה": הנתונים העלובים שעלו לפאקו בתפקיד בוולנסיה

0.27 נקודות ליגה בממוצע למשחק, יותר גרוע אפילו מגארי נוויל. העטלפים פיטרו מאמן רביעי תוך פחות משנתיים ולא רק אקס מכבי תל אביב חוטף אש על המצב: "הבעלים בעט בכל התרבות של המועדון"

one

רק לפני כמה חודשים היה פאקו אייסטרן על גג העולם. המאמן, שנפרד ממכבי תל אביב למרות שזכה בדאבל (פלוס גביע הטוטו), מצא את עצמו לפתע על הקווים בוולנסיה, במקומו של גארי נוויל והדהים את העולם עם ניצחון בקאמפ נואו על ברצלונה. אלא שאתמול (שלישי), אחרי פתיחת עונה שכללה ארבעה הפסדים רצופים ויכולת איומה, קיבל הבאסקי את הודעת הפיטורים.

פאקו סיים את חלקו כמאמן העטלפים, שם עבד בעבר כיד ימינו של רפא בניטס, עם נתונים לא מוצלחים במיוחד: 12 משחקים, שמונה הפסדים, תיקו ורק שלושה ניצחונות. למעשה, הוא צבר בליגה 0.27 נקודות למשחק, נתון פחות טוב אפילו מזה של נוויל הכושל, שעמד על 0.29 נקודות למשחק. המאמן שהבטיח כדורגל שמח והתקפי, ראה את קבוצתו סופגת 22 שערים (מול 18 שכבשה), כמעט שני שערים למשחק. ההפסד 2:1 בסן מאמס מול בילבאו היה הקש ששבר את גב הגמל.

"סוף האידיליה הסינגפורית", הייתה הכותרת באתר "לבנטה-EMV", שם ידעו לספר כי למרות המצב, שחקני הקבוצה עמדו לצד המאמן עד לרגע האחרון ואלברו מדראן והשוער דייגו אלבס אף יצאו להגנתו, ללא הועיל. האוהדים לעומת זאת, איבדו בו אמון ו-92 אחוז מהם טענו בסקר שנערך כי הוא לא יכול להפוך את המצב הנוכחי וצריך לפנות את מקומו.

עוד בנושא:

פאקו פוטר מוולנסיה

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
לא רק הוא סופג את האש. פאקו/קובי אליהו

אגב, למרות הכול, מי שחוטפים לא מעט אש מלבד פאקו הם המנהל המקצועי גרסיה פיטארך והבוס פיטר לים, שפיטר את הבאסקי בשיחת טלפון לילית מסינגפור: "רק במאי האחרון לים נתן לו חוזה לשנתיים, במטרה לאפשר לפאקו לבנות מחדש את המועדון, בהתאם לערכים שלו", כתב חואן קרלוס ולדאקברס ב"לאס פרוביניסיאס", "לים פשוט בעט בכל התרבות של המועדון וזרק את כל הפילוסופיה שניסו לבנות בוולנסיה". שחקן העבר של הקבוצה, דויד אלבלדה, הוסיף: "אני מופתע, כי זו נראית כמו החלטה שמגיעה מסינגפור ולא מתוך הקבוצה וזה מכעיס מאוד".

באותו אתר, הפנה הקטור אסטבן אצבע מאשימה לעבר פיטארך: "זה הכישלון הגדול הראשון שלו. היכולת שלו לפגוע נכון במאמן הבא תהיה מכריעה. פאקו מואשם בהנחלת שיטה התקפית מוגזמת במשחקים, בלי דגש בכלל על ההגנה, אבל האחריות היא לא פחות על המנהל המקצועי, כי פאקו נראה כמו האיש האידיאלי לפרויקט הזה רק לפני כמה חודשים, אבל לא קיבל בפגרה את השחקנים המתאימים לסגל".

פאקו הוא המאמן הרביעי שמפוטר על ידי לים, שמחזיק במועדון בקושי שנתיים. קדמו לו פיצי, נונו אספיריטו סנטו ונוויל וכעת, העטלפים מחפשים מאמן עם ניסיון. השמות הראשונים שנזרקו לאוויר היו של לואיז פליפה סקולארי ואנדרה וילאש בואש, כאשר גם מרסליניו, שעזב את ויאריאל עוד לפני תחילת העונה, מועמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully