וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם את מחיר הכישלון: פאקו אייסטרן פוטר מתפקידו כמאמן ולנסיה

אחרי שהשווה את פתיחת העונה הגרועה בתולדות המועדון והפסיד בארבעת מחזורי הפתיחה, המאמן שהוליך את מכבי תל אביב לטרבל לפני שתי עונות הולך הביתה. וורו גונסלס ישמש כמאמן הזמני

one

אחרי פתיחת עונה איומה, פאקו אייסטרן פוטר הערב (שלישי) מתפקידו כמאמנה של ולנסיה. כך הודיעה הקבוצה באתר הרשמי שלה. ראשי המועדון נפגשו בעקבות התוצאות המאכזבות והחליטו לשחרר מתפקידו את המאמן, שהחליף באמצע העונה שעברה את גארי נוויל שגם הוא נחל כישלון מוחלט במסטאייה. מי שישמש כמחליפו הזמני של פאקו יהיה עוזרו וורו גונסאלס שיקבל את הסמכויות המקצועיות עד שימונה מאמן קבוע. פאקו הוא כמובן המאמן ראשון בספרד שמפוטר מתפקידו.

"ולנסיה מאחלת הצלחה לפאקו, שתרם מהמקצועיות שלו למועדון ועזר לו רבות", כך הודיע המועדון אחרי ההחלטה. פאקו, שזכה בטרבל עם מכבי תל אביב רק לפני שתי עונות, קיבל את המושכות בקיץ אחרי שהחליף את גארי נוויל, אך פתח את העונה בצורה נוראית ואחרי ארבעה מחזורים ולנסיה היא הקבוצה היחידה שלא השיגה אף נקודה, וגם רשמה שני הפסדי בית מביכים ללאס פלמאס וריאל בטיס החלשות, כאשר במחזור החולף היא נכנעת 2:1 בחוץ לבילבאו. אם לוקחים בחשבון את העונה שעברה, ולנסיה חיברה תחת פאקו שבעה הפסדי ליגה רצופים ורשמה את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה לעונה הנוכחית.

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
הולך הביתה. פאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully