וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: צ'לסי גברה 2:4 על לסטר לאחר הארכה

הסיבוב השלישי: אוקזאקי (17, 33), קייהיל (45) ואספיליקואטה (50) קבעו 2:2 בתום 90 דקות, פברגאס להט עם צמד בהארכה וניצח לקונטה את המשחק. דרבי - ליברפול 3:0, נוטינגהאם - ארסנל 4:0. שער לתומר חמד בהפסד ברייטון

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
צמד במשחק ה-100. פברגאס/רויטרס

משחקי הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי יצאו הערב (שלישי) לדרך, ובמוקד צ'לסי גברה 2:4 על לסטר במשחק שנכנס להארכה. עוד לפני כן, ליברפול לא התקשתה מול דרבי קאונטי והביסה אותה 0:3, בעוד ארסנל ניצחה בקלילות את נוטינגהאם פורסט 0:4. במשחק נוסף, תומר חמד עלה מהספסל וכבש בדקה ה-85 שער מצמק לזכות ברייטון, שהפסידה לרדינג 2:1 והודחה מהמפעל.

סזאר אספיליקווטה חוגג עם שחקני צ'לסי. רויטרס
איזה גול. אספיליקואטה/רויטרס

לסטר - צ'לסי 4:2 (לאחר הארכה)

איזה משחק נהדר קיבלנו בסיבוב השלישי של גביע הליגה. זה התחיל טוב עבור האלופה, שעלתה ליתרון של שני שערים, אבל צ'לסי איזנה עם שער על סף סיום ההפסקה ועוד גולאסו של ססאר אספיליקואטה בתחילת המחצית השנייה ולאחר שהשועלים נותרו בעשרה שחקנים, הקבוצה של קונטה ניצחה בהארכה בזכות צמד של פברגאס, בהופעתו ה-100 במועדון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
ניצחון גדול על האלופה. שחקני צ'לסי חוגגים/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 5: דוד לואיז מצא את פדרו בכדור ארוך והספרדי הצליח לעבור את השוער ולכבוש, אך השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 17: גול! גריי הרים כדור מצד ימין שההגנה של צ'לסי לא הצליחה להסתדר איתו. אוקזאקי ניצל את הבלבול ואת המיקום הרע של בגוביץ' כדי לכבוש את הראשון לזכות האלופה. 0:1 לסטר.

דקה 33: גול! קינג הקפיץ כדור חכם לרחבה, ושוב אוקזאקי היה שם כדי להכניע את בגוביץ'. 0:2 לסטר.

דקה 41: גריי השתחרר טוב ובעט חזק מסף הרחבה, אך הכדור חלף ליד השער.

דקה 45: גול! ממש לפני השריקה למחצית צ'לסי חוזרת למשחק. גארי קייהיל היה פנוי לגמרי בקרן של הלונדונים ונגח פנימה את הראשון של קבוצתו. 1:2 לסטר.

דקה 50: גול! ססאר אספיליקואטה בעט מ-18 מטר מהאוויר כדור ענק לחיבורים. 2:2.

דקה 69: דייגו קוסטה קיבל כדור מצוין מדוד לואיז, אך הצליח לבעוט החוצה כשהיה לבד מול צילר.

דקה 74: מוסא דהר באגף ימין ומצא את עצמו מול בגוביץ', אך שוער צ'לסי סגר אותו מצוין.

דקה 92 (הארכה): גול! ססק פברגאס חזר להרכב וכבש שער נפלא. הספרדי סיים מהלך קבוצתי יפהפה, ולאחר בישול בעקב של הזאר הוא בעט מסף הרחבה את שער היתרון הראשון של קבוצתו במשחק. 2:3 צ'לסי.

דקה 94 (הארכה): גול! לסטר מתפרקת. צילר לא איגרף כמו שצריך כדור גובה, ושוב פברגאס היה במקום כדי להפציץ מתוך הרחבה את השני שלו ואת הרביעי של הבלוז. 2:4 צ'לסי.

שחקני ארסנל חוגגים. GettyImages
שחקני ארסנל מברכים את ג'אקה/GettyImages

נוטינגהאם פורסט - ארסנל 4:0

התותחנים המשיכו את הרצף הטוב שלהם, שכרגע עומד על שישה משחקים ללא הפסד. ארסן ונגר יכול להיות מרוצה משחקני הרכש שלו שכבשו הערב, כשהכניעו את אקס מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ'. מי שמצא את הרשת ראשון היה גרניט ג'אקה, שעשה זאת ארבעה ימים לאחר שחגג שער גם בליגה. בדקה ה-23 השוויצרי בעט מרחוק וסטויקוביץ' הצליח רק לגעת בכדור שחדר לרשת. לוקאס פרס שהגיע לתותחנים בקיץ, הכפיל בדקה ה-60 עם פנדל. מאותו רגע המארחת התפרקה, ובדקה ה-71 הספרדי השלים צמד וקבע 0:3. אלכס אוקסלייד צ'מברליין קינח בתוספת הזמן לאחר שפרס הוסיף בישול. ניקלאס בנדטנר, שפתח בהרכב נוטינגהאם, לא הצליח לנקום במועדון איתו הסתכסך בעבר.

דרבי קאונטי - ליברפול 3:0

ליברפול ממשיכה בכושר הטוב ולאחר הניצחון על צ'לסי במחזור האחרון, עשתה את העבודה גם הערב ללא קושי מיוחד. בדקה ה-24 הרדס עלו ליתרון ראשון, כאשר קוטיניו העביר מסירת רוחב לאיזור הרחבה וקיו המגן טעה והרחיק ישר לרגליו של רגנאר קלבאן. האסטוני לא התבלבל מול השוער ובקלות העלה את ליברפול ל-0:1. במחצית השנייה הקבוצה של קלופ כבר הייתה משוחררת בהרבה, ובדקה ה-50 קוטיניו בעט מתוך הרחבה וכבש את השני. ארבע דקות לאחר מכן זה כבר הפך לתבוסה, כשדיבוק אוריגי קיבל כדור נהדר מקוטיניו ובעט חזק לרשת העליונה.

ברייטון - רדינג 2:1

תומר חמד כבש משחק שני ברציפות, אך לא הצליח למנוע את ההפסד של קבוצתו שהודחה מהמפעל. סטיבן קווין כבש ראשון לזכות רדינג בדקה ה-32 והעלה את האורחים ל-0:1. עשר דקות מאוחר יותר, טיילר בלאקט, בלמה של האורחת, הורחק והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. השחפים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי, ובדקה ה-54 ג'ון סוויפט כבש את השני והעלה את רדינג ל-0:2. חמד שעלה מהספסל בדקה ה-62, הצליח רק לצמק חמש דקות לסיום, אך לא יותר מכך. בירם כיאל ישב על הספסל ולא שותף.

רגנאר קלבאן שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
ניצחון קליל. קלבאן ולוקאס לאחר השער הראשון/GettyImages

משחקים נוספים:

אברטון - נוריץ' 2:0

בורנמות' - פרסטון 3:2 (לאחר הארכה)

ניוקאסל - וולבס 0:2

לידס - בלקבורן 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully