וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק צפוי להיעדר כארבעה שבועות

19.9.2016 / 14:50

בדיקת MRI שעבר הגארד האמריקאי, ששותף במשחק הכנה אחד בלבד של קבוצתו החדשה עד כה, גילתה שהוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, וייאלץ לעבור טיפול פיזיותרפיה. יחמיץ את פתיחת היורוליג

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שהתבשרה על הפציעה הקשה של קווינסי מילר, מכבי תל אביב נאצלת שוב להתמודד עם פציעה של שחקן רכש מוביל. הצהובים הודיעו היום (שני) שאנדרו גאודלוק עבר בדיקת MRI בה התגלה קרע חלקי בשריר הירך האחורי. השחקן יטופל בפיזיותרפיה, כאשר על פי הערכה ראשונית השחקן ייעדר כארבעה שבועות. הגארד האמריקאי נפצע במהלך מחנה האימון ביוון בשבוע שעבר כשהוא מפספס את משחקי האימון נגד פנאתינייקוס וברצלונה בסוף השבוע האחרון. משחק האימון היחיד בו שותף גאודלוק היה נגד א.א.ק אתונה, בו קלע רק 4 נקודות.

מכבי תאלץ לשחק לאורך כל ההכנה ללא גאודלוק, כשקצב המשחקים רק עולה. בשבת תפגוש הקבוצה את פנאתנייקוס בפעם השנייה, הפעם בטורניר גומלסקי במוסקבה, כשיום לאחר מכן תשחק משחק נוסף בטורניר. הצהובים יתמודדו בשלישי הבא ברבע גמר גביע ווינר נגד בני הרצליה בנהריה, כשיומיים לאחר מכן, אם ינצחו, צפויים לפגוש את מנצחת משחק רבע הגמר בין ראשון לציון למכבי חיפה, כשהמנצחת בחצי הגמר תתמודד בגמר ביום שבת. ביום שלישי, מוצאי חג שני של ראש השנה, תארח מכבי את דרושפאקה הטורקית של דיוויד בלאט, במשחק בו ייכנס אנתוני פארקר להיכל התהילה של המועדון, וביום ראשון לאחר מכן תפתח את העונה הסדירה בליגת העל במשחק ביתי נגד הפועל חולון. ביום חמישי, 13 לאוקטובר, תפתח את העונה ביורוליג במשחק חוץ נגד מילאנו.

אנדרו גאודלוק שחקני מכבי תל אביב. יותם רונן
יחמיץ את פתיחת העונה. גאודלוק/יותם רונן

כזכור, מכבי תל אביב איבדה בתחילת העונה גם את קווינסי מילר שנפצע במשחק הכנה וייעדר כל העונה וכעת נאלצת להתמודד עם חיסרון של שחקן מפתח נוסף. משמעות הפציעה היא שהשחקן יפספס את פתיחת ליגת העל, גביע הווינר וגם את המחזור הראשון של היורוליג וזו מכה לא פשוט לאדלשטיין, שבנה על גאודלוק כגארד המוביל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully