וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "נעצרנו קצת בהכנה". מקל: "מבחינה הגנתית אני מבסוט"

18.9.2016 / 15:03

מכבי תל אביב חזרה מטורניר ההכנה ביוון בשבוע שכלל לא מעט חיסורים, אדלשטיין יודע ש"האימונים לא היו שלמים", גל מקל טוען: "הניצחון על ברצלונה היה חשוב לביטחון שלנו, יודעים שיש לנו כישרון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מכבי תל אביב נוחתת בנתב"ג

מכבי תל אביב חזרה היום (ראשון) מאתונה, אחרי שהייתה שבוע ביוון לטורניר הכנה. הצהובים, שבונים העונה קבוצה חדשה כמעט לגמרי עם שורה ארוכה של שחקני רכש, השתתפו בטורניר דיאמנטידיס, שם הפסידו לפנאתינייקוס ואתמול ניצחו את ברצלונה. היום המאמן ארז אדלשטיין התייחס להכנות של קבוצתו.

עוד בנושא

טורניר דיאמנטידיס: מכבי תל אביב גברה על ברצלונה 87:92. אדלשטיין: "רוצה לראות מחויבות ותשוקה"
וויצ'יץ' עונה על השאלות הקשות במכבי תל אביב: "לאשתי היה קשה לשמוע שקרים על בעלה"

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"דווין סמית חוזר, סילבן לנדסברג שיחק, אייברסון עם הקבוצה רק שבוע, כך שיש עוד דברים מלבד ווימס וגאודלוק. אנחנו קבוצה, לא כוכבים". אדלשטיין/יוסי ציפקיס

"היינו שבוע שלם ביוון, בחרנו לשחק נגד קבוצות מהיותר טובות, נפלנו ממש בגוב אריות, גם נגד א.א.ק אתונה זה לא קל", אמר אדלשטיין, "החבר'ה למדו להכיר אחד את השני, גם בחדר האוכל, בהכנות, בחדר ההלבשה. בשום אימון לא ידענו מי יהיה כשיר, היה וירוס שתקף כמה חבר'ה, האימונים לא היו שלמים, כך שאם אנחנו 14 בסגל, היינו 10 או 11 באימונים. גאודלוק נפצע, וגם זה שיבש את התוכניות. אבל אין ואקום בכדורסל, ורצנו קדימה. גאודלוק יעשה מחר אולטרהסאונד ונראה, נקווה שהכל בסדר. יש לו רצון גדול, הוא עמד כל יום וזרק.

"נסענו אחרי שבועיים של אימונים ב-25 אחוז יכולת, המטרה הייתה לחזור ב-50 אחוז יכולת, כי מי שמכיר את הלו"ז שלנו יודע שאין לנו הרבה זמן. אבל נעצרנו טיפה, אני לא חושב שהגענו ל-50 אחוז. אולי 35, מקסימום 40, מבחינת הגנה והתקפה וכל הפרמטרים - טיפולי פיקנ'רול, יציאה לקלעים, הגנת צבע, הגנת פוסט אפ, ובצד השני בהתקפה איבודי כדור, בחירת זריקות. אבל רואים תהליך, רואים שאנשים מפנימים את הדברים, ונצא לעוד טורניר".

אדלשטיין נשאל לגבי אי שיתופם של סוני ווימס ואדרו גאודלוק, ואמר: "המטרה לא הייתה גאודלוק ו-ווימס. דווין סמית חוזר, סילבן לנדסברג שיחק, אייברסון עם הקבוצה רק שבוע, כך שיש עוד דברים מלבד ווימס וגאודלוק. אנחנו קבוצה, לא כוכבים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גל מקל שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"בהתקפה ארז רוצה להכניס אותנו לשיטה פחות קונבציונלית משיטות אחרות בבאירופה. לנו החבר'ה הישראלים שמכירים אותו מהנבחרת זה בא בקלות, לחבר'ה החדשים זה יותר מורכב". מקל/יוסי ציפקיס

גל מקל אמר ש"המשחקים האלה עוזרים כדי לקראות איפה אנחנו עומדים, אבל הדרך עוד ארוכה. רצינו להכניס את ווימס וגאודלוק לקצב, אבל נחכה. הניצחון על ברצלונה היה חשוב לביטחון שלנו, בטח כששני שחקנים חשובים לא משחקים. זה שיש לנו כישרון אנחנו יודעים, אבל יש עוד הרבה מה לעבוד. הגנתית עשינו אתמול קפיצה גדולה בהשוואה למשחק הראשון.

"בקטע ההגנתי אני מבסוט. בהתקפה ארז רוצה להכניס אותנו לשיטה פחות קונבציונלית משיטות אחרות בבאירופה. לנו החבר'ה הישראלים שמכירים אותו מהנבחרת זה בא בקלות, לחבר'ה החדשים זה יותר מורכב, אבל התיאום ההתקפי יגיע לרמה גבוהה.

"מאבק ביני לבין יוגב? זו קבוצה, יש הרבה שחקנים על כל עמדה, כל שחקן ביום נתון יכול להתעלות ולתת משחקים טובים, וזהו. ראינו את זה בשני משחקים, בשביל זה אנחנו סגל רחב, כדי שבכל יום מישהו אחר יבלוט. ויקטור ראד? הוא נתן שני משחקים טובים, במגרש הפתוח הוא כוח, מאוד מגוון, וכיף לשחק איתו".

די ג'יי סילי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
סילי/יוסי ציפקיס
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אלכסנדר/יוסי ציפקיס
דייויד פדרמן מנהל מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
פדרמן/יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully