וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר דיאמנטידיס: מכבי תל אביב גברה על ברצלונה 87:92

הצהובים השיגו ניצחון יוקרתי מאוד על קבוצתו של יורגוס ברצוקאס בזכות ריצת 0:14 גדולה ברבע הרביעי. ויקטור ראד (18 נק') וגל מקל (14 נק', 5 אס') בלטו. אדלשטיין: "רוצה לראות מחויבות ותשוקה"

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל). מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק מצוין. ויקטור ראד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאחר שנכנעה אמש (שישי) לפנאתינייקוס, מכבי תל אביב השיגה ניצחון ראשון בטורניר דיאמנטידיס ושני במשחקי ההכנה, 87:92 על ברצלונה. ויקטור ראד וגל מקל היו הבולטים בקבוצה של אדלשטיין, שהפגינה משחק לחימה וכבר היתה בפיגור 12 נקודות ברבע הרביעי (71:83), אך חזרה בזכות ריצת 0:14 גדולה, שהעניקה לה את הניצחון היוקרתי בסיום. מי שלא שיחקו הערב הם סוני ווימס החולה ואנדרו גאודלוק שעדיין סובל ממתיחה בשריר. טייריס רייס, אקס הצהובים, היה מצוין אצל הספרדים.

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 18 (שלוש חטיפות, 6 מ-11 מהשדה), דווין סמית' 16 (3 מ-7 לשלוש), גל מקל 14 (חמישה אסיסטים), סילבן לנדסברג 10, מאיק צירבס ודי ג'יי סילי 7 כ"א, יוגב אוחיון 6, גיא פניני וקולטון אייברסון (עשרה ריבאונדים) 5 כ"א, ג'ו אלכסנדר 4.

קלעו לברצלונה: טייריס רייס 25 (5 מ-7 לשלוש), אנטה טומיץ' 15 (שישה ריבאונדים), אלכסנדר וזנקוב 12 (שישה ריבאונדים), חואן קרלוס נבארו 8, ויקטור קלאבר 7, ג'ואי דורסי (שישה ריבאונדים) ובראד אולסון 5 כ"א, סטרטוס פרפרוגלו 4, פאו ריבאס ופטרי קופונן 3 כ"א.

עוד בנושא:

שי האוזמן מנתח את ההפסד של מכבי תל אביב לפנאתינייקוס

ג'ואי דורסי שחקן ברצלונה (שמאל) מול מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נלחם בצבע. מאיק צירבס מול ג'ואי דורסי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן ארז אדלשטיין סיכם את הניצחון: "אנחנו בסיום שבוע של מחנה אימונים ביוון שהשתבש בגלל מחלות ופציעות, וקטע את תהליך ההתקדמות", אמר. אדלשטיין הוסיף לגבי איכות היריבות: "קבוצה חדשה צריכה הרבה משחקים כדי להתגבש, ואנחנו בחרנו לערוך את רוב משחקי האימון שלנו מול קבוצות טופ יורוליג, כדי להעלות את רמת הקושי".

לגבי החזרה של שחקניו ברבע הרביעי אמר: "גילינו היום אופי כקבוצה כשחזרנו מפיגור גדול למרות היעדרות של שחקנים בולטים. בכל מקרה, אני רוצה לראות גרף התקדמות. הדבר הכי חשוב הוא שנפתח זהות כקבוצה בהגנה ובהתקפה. אני רוצה שהשחקנים יראו מחויבות ותשוקה. עשינו ניצחון יפה אבל לא נצא מגדרנו. נישאר צנועים ורעבים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך, ארז אדלשטיין פתח בחמישייה עם יוגב אוחיון, דווין סמית', מאיק צירבס, ויקטור ראד ודי ג'יי סילי. הצהובים פתחו עם שלשה, בעוד מנגד טייריס רייס איבד את הכדור הראשון של הספרדים. הקטלאנים התאוששו ועם שלשה וסל של טומיץ' עלו ליתרון של ארבע נקודות. דווין סמית' החזיר עם שלשה. טייריס רייס קלע סל ראשון במשחק, והעלה את הקטלאנים עם שלשה ל-6:12. שתי הקבוצות לא אגרסיביות מידי בהגנה ולאחר חמש דקות של משחק, הספרדים מובילים 10:12. ברצלונה חזרת טובה יותר מפסק הזמן ועלתה ליתרון חמש, אך שלשה של ויקטור ראד שמרה את מכבי במשחק. שלשה של ווזנקוב וסל של נבארו העלו את היתרון לשבע, 17:24. הצהובים הצליחו לצמק את הפער עד סוף הרבע, שהסתיים בתוצאה 21:26.

רבע 2:

גל מקל שלא נראה טוב ברבע הראשון, פתח את הרבע השני עם החטאה, אך בהמשך מסר אסיסט יפה לג'ו אלכסנדר שקלע נקודות ראשונות. הקטאלנים לא פתחו חדים את הרבע ואיבוד כדור הוביל למתפרצת שהסתיימה בנקודות של פניני שהוריד לנקודה. גל מקל עם שתי נקודות העלה את מכבי ליתרון ראשון, אך נבארו השווה עם משלו ל-28:28. שלשה של מקל קבעה ריצת 0:6 של הצהובים והורידה את הקבוצות לפסק זמן. ברצלונה חזרה למשחק וג'ואי דורסי השווה עם שתי קליעות מהקו. הקטאלנים החזירו לעצמם את היתרון, אך שוב מקל חדר יפה והשווה ל-38:38. טייריס רייס חתם את החצי הראשון עם חדירה כמו שאנשי מכבי מכירים וקבע את תוצאת המחצית, 38:40 לברצלונה.

טייריס רייס שחקן ברצלונה (ימין) מול גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יוגב אוחיון מול טייריס רייס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רבע 3:

הספרדים פתחו את הרבע מצוין עם שלשות של רייס ונבארו והחלו מיני בריחה. סל של אוחיון עוד צימק את הפער, אך שלשה נוספת של רייס ואיבודי כדור של הצהובים הובילו ליתרון 10 של ברצלונה לאחר דקה וחצי בתוך המחצית השניה. מנגד מכבי לא נבהלה, המשיכה לשמור טוב ושלשה של סמית' הורידה לארבע בלבד. שלשה נוספת של רייס שוב הגדילה את הפער, אך ראד, סמית' ומקל משאירים את מכבי במשחק. המומנטום חזר לצהובים שעלו ליתרון מדאנק של אייברסון, אך עוד סל של רייס המצוין שסחט גם עבירה, החזיר את היתרון לספרדים.

רבע 4:

גל מקל עם סל ועבירה בפתיחת הרבע הצליח להשוות את התוצאה. אסיסט נוסף שלו ללנדסברג והיתרון שוב אצל הצהובים, 68:71. ריצת 0:7 של חניכיו של ברצוקאס החזירה את היתרון לספרדים. הקבוצה של אדלשטיין לא הרגיעה את המשחק, החטיאה מבחוץ ונענשה. הספרדים לעומת זאת קלעו מבחוץ, הגדילו את הריצה ל-0:15 ועלו ליתרון 12, 71:83. לנדסברג וסמית' הורידו לשמונה עם שני סלים מהירים. מאיק צירבס הצליח לצמק לשש בלבד. הריצה של הצהובים המשיכה, ועם משחק לחימה נהדר השוו את התוצאה ל-83:83. הצהובים המשיכו עם ריצת 0:14 גדולה בדרך ליתרון. הספרדים אמנם הצליחו להשוות אך חדירה של יוגב אוחיון וקלעיות עונשין של ראד ומקל הבטיחו את הניצחון. 87:92 בסיום לקבוצתו של ארז אדלשטיין, שמשיגה ניצחון ראשון בטורניר ושני במשחקי ההכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully