וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: ניקולה וויצ'יץ' המנהל המקצועי, עמי ביטון המנהל

המנכ"ל חגי בדש הציג תוכנית אסטרטגית ומבנה ארגוני חדש: הקרואטי, ששימש כמנהל בעונה שעברה, יהיה אחראי על החטיבה המקצועית של המועדון, אלי דריקס יהיה אחראי על חטיבת המכירות והתפעול

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מבנה ארגוני חדש במכבי תל אביב. הקבוצה הודיעה היום (שני) שהמנכ"ל החדש חגי בדש הציג בפני בעלי המניות של המועדון את התוכנית האסטרטגית שלו לשנים הקרובות וקיבל מהם אישור להמלצותיו.

מכבי תל אביב הודיעה ש"על פי המבנה הארגוני החדש, שכאמור קיבל תוקף ואישור מיידי, מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יחולק לחמש חטיבות: חטיבת מכירות ותפעול (עליה אחראי המשנה למנכ"ל אלי דריקס), החטיבה המקצועית (ניקולה וויצ'יץ'), חטיבת כספים ורגולציה (דורון לב), חטיבת שיווק ואסטרטגיה (ירון טלפז) וחטיבת נוער ובית ספר לכדורסל (אלון בן זקן). הדובר ניצן פררו עובד בכפיפות ישירה למנכ"ל. בדש אחראי על כל ראשי החטיבות ומדווח לבעלי המניות".

כמו כן ניקולה וויצ'יץ' מוכרז רשמית כמנהל המקצועי במועדון, ועובד בכפיפות למנכ"ל. לתפקיד מנהל הקבוצה יקודם עמי ביטון. בהודעה נמסר ש"כחלק מהחזון לשנים הקרובות יושם דגש על בחינת מודלים בין-לאומיים של קבוצות ספורט גדולות ומובילות בעולם".

עוד בנושא:

כשניקולה בכה: וויצ'יץ' עונה על השאלות הקשות במכבי תל אביב
אדלשטיין: "נעצרנו קצת בהכנה". מקל: "מבחינה הגנתית אני מבסוט"

ניקולה וויצ'יץ' מכבי תל אביב. ארה'לה ויסברג, מערכת וואלה! NEWS
המנהל המקצועי הרשמי. וויצ'יץ'/מערכת וואלה! NEWS, ארה'לה ויסברג

אתמול, בראיון שערך וויצ'יץ', הוא התייחס לתפקיד שלו בשנה שעברה במועדון: "התפקיד שלי מלכתחילה היה משהו די נדיר בספורט, כי עשיתי קצת מהכל. אבל בשנה האחרונה זה השתנה. אחרי שדני פדרמן עזב את תפקיד המנכ"ל, לקחתי על עצמי דברים שהיו שייכים לו, והתחלתי לנהל בעצמי את המגעים עם הסוכנים, ניהלתי את השיחות עם השחקנים, פגשתי את כל הג'נרל מנג'רים ב-NBA. מכבי נמצאת עכשיו בעיצומו של תהליך רה-ארגון".

מבחינה מקצועית, מכבי תל אביב חזרה אתמול מאתונה, אחרי שהייתה שבוע ביוון לטורניר הכנה. הצהובים, שבונים העונה קבוצה חדשה כמעט לגמרי עם שורה ארוכה של שחקני רכש, השתתפו בטורניר דיאמנטידיס, שם הפסידו לפנאתינייקוס ואתמול ניצחו את ברצלונה, במשחק שבו סוני ווימס ואנדרו גאודלוק הפצועים לא שותפו, אך ויקטור ראד וגיא פניני הציגו יכולת טובה.

אדלשטיין נשאל אתמול לגבי אי שיתופם של ווימס וגאודלוק, ואמר: "המטרה לא הייתה גאודלוק ו-ווימס. דווין סמית חוזר, סילבן לנדסברג שיחק, אייברסון עם הקבוצה רק שבוע, כך שיש עוד דברים מלבד ווימס וגאודלוק. אנחנו קבוצה, לא כוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully