וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס: "מעולם לא רציתי לעזוב, זה לא מה שאנשים מבחוץ אומרים"

ריאל מדריד הלוהטת שוברת שיאים, חאמס חגג שער נהדר והבטיח: "אלחם על מקומי". זידאן מרוצה "לא רק מהגולים", אבל בתקשורת טוענים: "סרחיו ראמוס העמיד פנים, הוא אמור היה להיות מורחק"

one

חאמס רודריגס מכחיש שהוא אי פעם רצה לעזוב את ריאל מדריד. הקשר הקולומביאני, שנרכש על ידי הקבוצה ב-80 מיליון יורו, נתן עונת בכורה חיובית בברנבאו, אבל בעונה שעברה כבר התקשה למצוא את מקומו תחת רפא בניטס, ובמיוחד תחת זינאדין זידאן. אתמול (ראשון), אחרי שכבש את השער הראשון לזכות הבלאנקוס בניצחון 0:2 על אספניול, ואחרי קיץ שבו נטען מספר פעמים שהוא שוקל עזיבה, הוא הצהיר בפני התקשורת: "תמיד רציתי להישאר כאן, ואני הולך להילחם על מקומי כדי להישאר כאן תמיד. זידאן מעולם לא אמר לי דבר על עזיבה".

עוד בנושא

ניצחון 16 ברציפות: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אספניול בחוץ ונותרה מושלמת בפסגה
ברצלונה סיפקה עוד תצוגה אדירה ב-1:5 מול לגאנס: "ההארלם גלובטרוטרס של הכדורגל"
"ניימאר פרובוקטור, שרק רוצה להשפיל את היריבה"

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד (ימין) מול ג'רארד מורנו שחקן אספניול. GettyImages
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד (ימין) מול ג'רארד מורנו שחקן אספניול/GettyImages
חאמס רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
חאמס רודריגס, ריאל מדריד/GettyImages
חאמס רודריגס, מרסלו, ריאל מדריד. GettyImages
חאמס רודריגס, מרסלו, ריאל מדריד/GettyImages
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד/רויטרס

חאמס כבש שער חשוב מאוד לריאל, שהתקשתה מעט במשחק החוץ מול אספניול, אבל ממש לפני הירידה להפסקה, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי מספר החמצות של המארחת, הקולומביאני עבר שני שחקנים במהלך מלא נחישות וטכניקה ושלח בעיטה חזקה, שטוחה ומדויקת מ-25 מטרים, שקבעה 0:1 לריאל. בסופו של דבר קרים בנזמה כבש את השער השני, והבלאנקוס הצליחו להשיג ניצחון ליגה 16 ברציפות (!) והשוו את השיא שקבעה ברצלונה ב-2010/11.

"לא הייתה לי תקופה רעה", הכחיש חאמס את הדיווחים על מתיחויות בינו לבין זידאן והשחקנים, "יש לי תמיכה מכולם, כולל המאמן. זה ממש לא כמו מה שאומרים אנשים מבחוץ. יש לי מערכת יחסים טובה עם זידאן ועם החברים לקבוצה, ואפשר לראות את זה. אנחנו קבוצה מאוחדת, ואנחנו רוצים להמשיך לנצח ולשבור שיאים, כפי שעשינו היום". חאמס, שאולי קיבל הזדמנות בגלל ההיעדרות של רונאלדו ובייל, הוחלף חצי שעה לפני הסיום באיסקו ואמר ש"אני מבין את החילוף, אני פשוט עוד שחקן אחד בסגל, אני רק רוצה לעזור לקבוצה".

המאמן זידאן אמר בסיום ש"אני מרוצה לא רק מהשערים של חאמס וקרים, אלא של הקבוצה כולה, מה שעשינו באופן כללי. חאמס וקרים הם שחקנים כישרוניים מאוד, שיכולים לעשות את ההבדל כפי עשו הערב, אבל מה שיותר חשוב זה העבודה של כולם". ריאל התקשתה בדרך לניצחון, וזידאן טוען ש"אספניול שיחקה טוב מאוד, הם הקשו עלינו מאוד במחצית הראשונה. משחקי חוץ הם תמיד קשים, אבל מה שחשוב מבחינתנו זה שהמשכנו לעבוד על עצמנו ולנצח במשחק".

זידאן טוען שהוא ימשיך העונה ברוטציה בקבוצה. אתמול לוקאס ואסקז ורקו אסנסיו פתחו בהרכב, וזיזו טוען כי "אני שמח עם השינויים כי הכל עובד טוב. תמיד עשינו רוטציות, ונמשיך לעשות את זה. יש לי 24 שחקנים, וכולם איכותיים. יש 60 משחקים בעונה, וכל השחקנים צריך להתחלף".

רגע של מחלוקת נרשם במשחק בדקה ה-25, כשסרחיו ראמוס עצר כדור בידו, והעמיד פנים שהוא פגע בפניו. לראמוס כבר היה כרטיס צהוב על עבירה מהדקה השנייה, ועל פי "אס", הוא "אמור היה להיות מורחק", וב"ספורט" נכתב ש"ראמוס העמיד פנים וניצל מאדום". זידאן נשאל על התקרית ואמר: "לא ראיתי מה קרה, חשבתי שזה פגע לו בפנם. זה לא פגע לו בפנים?". אגב, סרחיו ראמוס ערך את ההופעה ה-341 במדי ריאל, והשתווה לאמיליו בוטראגניו (מקום 15 בתולדות המועדון).

הכדור פוגע ביד של סרחיו ראמוס ריאל מדריד. צילום מסך, אתר רשמי
ניצל מאדום?/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully