וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי נפגשה שלוש פעמים עם הנציגים של מסי וניימאר

ב"סאן" טוענים שקבוצת הפאר ניסתה לפתות את כוכבי ברצלונה להצטרף לשורותיה בקיץ הנוכחי ותנסה פעם נוספת בקיץ הבא, שנה לפני תום חוזהו של הפרעוש: "פפ ינסה לכופף את ידה של בארסה"

one

האם מנצ'סטר סיטי מתכננת את אחת ההעברות הגדולות והמרעישות בכל הזמנים? ב"סאן" מדווחים הבוקר (שבת) כי קבוצת הפאר האנגלית נפגשה במהלך הקיץ הנוכחי עם הסוכנים של ליאונל מסי וניימאר בתקווה לשכנע אותם לעבור לשורותיה ולהתאחד עם מאמנם לשעבר פפ גווארדיולה. על פי הדיווח, הסוכנים הבהירו לבעלי סיטי שכרגע שני כוכבי ברצלונה נשארים באלופה הספרדית, אך לא מן הנמנע כי השיחות יתחדשו בקיץ הבא, לקראת סיום חוזהו של מסי ב-2018.

"סיטי ערכה שלוש פגישות עם הנציגים של מסי וניימאר לפני שהבינה שכרגע אי אפשר להשיג אותם", נכתב בצהובון הבריטי. "נראה שגווארדיולה לא ממהר להחתים שחקנים כרגע, אבל אולי הוא ינסה לכופף את ידה של ברצלונה בקיץ הבא, אם מסי עדיין לא יחתום על חוזה חדש והקטלאנים יפחדו לאבד את השחקן הטוב ביותר שלהם בחינם. החשש של ברצלונה הוא מההשפעה של פפ, איך הוא יכול למשוך אליו כל שחקן בעולם, והזכרונות מהתארים הרבים בהם זכה. יכול להיות שמסי יתפתה להצטרף אליו במהפכה של סיטי".

עוד נכתב כי "דויד סילבה וסרחיו אגוארו שחקני מפתח אם יוכלו לשפר את ההגנה שלהם", וכמוהם גם קווין דה בראונה. גם המניות של פרננדיניו גבוהות מאוד אצל פפ, כמו גם אלו של ראחים סטרלינג.

עוד בנושא:

כמו טוקבקיסטים בני 12: על הקרב התקשורתי בין רונאלדו לצ'אבי
שבת בספרד: ברצלונה מתארחת אצל לגאנס, מסי יעשה עוד איקס?

פפ גווארדיולה עם שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
האיחוד בדרך? מסי ופפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully