וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "יש פה שחקנים חסרי מחויבות בסיסית, אשחרר 20 שחקנים"

16.9.2016 / 16:26

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב הגיע לאימון ונזף בשחקנים: "לא אעבור על זה לסדר היום, אני חוטף הרבה בשבילכם". ארבלדזה: "אתם חושבים שאני לא יודע על האיחורים של שחקנים פה?"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב לא עברו לסדר היום אחרי ההפסד 4:3 אמש (חמישי) לזניט סנט פטרסבורג במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית. החשש הגדול הוא מההשפעה של המשחק בליגה האירופית על צמד המשחקים בליגה ביום ראשון מול הפועל רעננה וביום רביעי מול בני סכנין.

עוד בנושא:
במכבי תל אביב כעסו על אלי דסה
שוטה ארבלדזה התקשה לישון בלילה
מכבי תל אביב הפסידה 4:3 לזניט

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא עבר לסדר היום על ההפסד לזניט. קרויף/ברני ארדוב

הבוקר הגיעו השחקנים לאימון בקרית שלום ונכנסו לאספה קשה של המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ושל המאמן שוטה ארבלדזה. קרויף היה עצבני מאוד כבר אמש גם כיוון שנציג הבעלים ג'ק אנגלידיס הגיע למשחק. השניים עזבו יחד את האצטדיון בנתניה, אז גם גמלה בלבו של קרויף ההחלטה לבוא ולדבר עם השחקנים בצורה חריפה מאוד. "יש לכם בעיה שאתם לא יודעים להרוג את המשחקים", אמר קרויף לשחקנים, "זה היה אתמול וזה היה נגד בית"ר ירושלים בתחילת השבוע וזה גם קרה בעונה שעברה. יש כאן שחקנים חסרי מחויבות בסיסית ואני לא אעבור על זה לסדר היום. אני הגב שלכם בהרבה מאוד מקרים. אני בולם וחוטף כאן הרבה בשבילכם ואני לא מוכן לקבל כזו התפרקות כמו שהייתה אתמול. אם אני ארגיש שזה נמשך, לא תהיה לי בעיה לשחרר גם 20 שחקנים בחלון ההעברות ובסוף העונה".

גורמים במכבי תל אביב סיפרו היום כי קרויף היה עצבני במיוחד אחרי שנודע לו כי הבעלים מיטש גולדהאר כעס מאוד על האופן בו מכבי תל אביב התפרקה בדקות הסיום. לכך צריך גם להוסיף את העובדה שהפועל באר שבע ניצחה את אינטר במילאנו, דבר שהכאיב כנראה עוד יותר לצהובים.

ארבלדזה המשיך אחרי קרויף את אותו הקו: "זה מתחיל בדברים הקטנים. באיחורים שאתם חושבים שאני לא יודע עליהם. אני לא אומר שבגלל זה הפסדנו אתמול, אבל אני מזהה התרופפות במשמעת וזה משפיע ומחלחל למקומות לא נכונים. ראיתם כמה אתם קרובים לרמה האירופית הגבוהה כשאתם רציניים וראיתם איך הכול מתמסמס ובורח לנו מהידיים כשאין מחויבות ואין משמעת".

ארבלדזה צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב במשחק מול רעננה ביום ראשון ונראה כי אוסקר סקאריונה, דור מיכה ואייל גולסה יפתחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully