וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במכבי תל אביב. ארבלדזה: "ארדם הלילה רק עם 5 כדורי שינה"

15.9.2016 / 22:15

השחקנים נותרו המומים, המאמן התלונן על השיפוט ("הגול השני היה מחוק לא ברור, נענשנו פעמיים") וסיכם: "מקווה לא לחוות את החוויה הזו שוב". לוצ'סקו: "לא היה לי משחק כזה בקריירה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
הפתיחה היתה מושלמת/ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחד הפספוסים הגדולים בתולדותיה במפעלים האירופיים, כששמטה יתרון 0:3 והפסידה 4:3 לזניט החזקה בסיומה של התפרקות לא ברורה. הצהובים נראו נפלא והוליכו 0:3 משערים של האריס מדוניאנין (26, 70) ו-וידאר קיארטנסון (50, שער בכורה), אך האורחת חגגה קאמבק מדהים תוך 16 דקות (76, 84, 86 ו-92) בדרך לניצחון פשוט משוגע. בין לבין, הורחק אלי דסה בכרטיס צהוב שני (81). מדהים.

עוד בנושא:

לא ייאמן: מכבי תל אביב הוליכה 0:3, והפסידה 4:3 לזניט

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
כמה שזה כואב. ארבלדזה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נותרה בהלם מוחלט לאחר ההפסד הדרמטי. במשך דקות ארוכות ישבו השחקנים בחדר ההלבשה והתקשו להאמין למה שקרה על כר הדשא.

המאמן שוטה ארבלדזה אמר בסיום המשחק: "הגול השני שספגנו היה מחוק חדש שלא היה ברור. אין מקום להעניש את הקבוצה פעמיים. השופט אפשר למשחק להמשיך, אז למה אסור היה לאלי דסה לגעת בכדור? אם השופט נתן יתרון הוא לא היה צריך להעניש אותנו פעמיים". ארבלדזה הוסיף: "השופט היה צריך להפסיק את המשחק ולתת לאלי דסה כרטיס אדום ולא לתת לנו גם לסבול מכדור של שתי מכות בתוך הרחבה".

ארבלדזה לא נתלה רק בהחלטת השופט: "אנחנו לא יכולים להאשים רק את השופט כי גם בעשרה שחקנים היינו צריכים להחזיק מעמד ולא להפסיד את המשחק. אני ארדם הלילה רק עם חמישה כדורי שינה. אני מקווה שלא אחווה שוב את החוויה הקשה שעברנו כאן הלילה. זה יום רע מאוד עבורי, יום רע מאוד. אבל אין לנו זמן להתאבל. אף אחד לא יתחשב בנו בליגה כאן ביום ראשון. אנחנו גם צריכים לקחת דברים טובים מכאן והבחורים צריכים לדעת שהם יכולים להתמודד בליגה האירופית".

יוסי בניון סיכם: "אנחנו צריכים להיות גאים על זה שהגענו ליתרון של שלושה שערים וללמוד מהטעויות שעשינו כאן".

מירצ'ה לוצ'סקו, מאמן זניט בן ה-71 שעומד על הקווים כבר 37 שנה, הודה בסיום: "לא הייתי מעורב במשחק כזה בכל הקריירה שלי, והקריירה שלי ארוכה ועשירה למדי. התחלנו רגועים והם ניצלו את זה, שיחקו אגרסיבי ולחצו אותנו היטב. עשינו הרבה טעויות, כולל אחת לא שגרתית של השוער לודיגין ובקושי עשינו משהו במחצית הראשונה. לאחר מכן היינו טובים יותר, אבל ספגנו במתפרצת ומעוד כדור חופשי נפלא. ברגע שהתחלנו לשחק מהר יותר, השער הגיע והרגשנו את ההתלהבות. פתאום זה נהיה 3:4... למען האמת, לא היינו ראויים לתוצאה כזו. זו תוצאה טובה מאוד, אבל המשחק הזה צריך להוות שיעור חשוב. אני רוצה לברך את המארחים שלנו, שהיו הטובים יותר".

על החוק החדש שהופעל לפני השער השני, אמר לוצ'סקו: "אני בכלל חשבתי שזה פנדל, לא כדור חופשי. חשבתי שהוא נגע ביד ברחבה ולכן קיבלנו שריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully