וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר - הפועל באר שבע: מליקסון כשיר, לוסיו ובוזגלו יפתחו

14.9.2016 / 23:40

בכר מתלבט בנוגע לעמדת המגן השמאלי לקראת פתיחת שלב הבתים בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט 5 וספורט2). בראון, אוגו והובאן בקישור. בכר במסיבת העיתונאים: "נדע להתמודד עם אינטר"

מחזור 1מחצית15/09/2016
אינטר
    0
      הפועל באר שבע
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      הפועל באר שבע תפתח מחר (חמישי, 22:05, ספורט 5 וספורט2 HD) את שלב הבתים של הליגה האירופית אצל אינטר. האלופה כבר הגיע אתמול למילאנו כאשר חלק מהאוהדים כבר הגיעו כדי לתמוך בשחקנים לקראת המפגש מול הנראזורי. לקראת המפגש מול אינטר קיים הערב ברק בכר מסיבת עיתונאים בה דיבר על ההכנות פתיחת שלב הבתים בו הדרומיים יפגשו גם את ספרטה פראג וסאות'המפטון.

      עוד בנושא:

      דה בור: "הפועל באר שבע הייתה קרובה להעפיל לליגת האלופות"
      ברק בכר מתלבט אם לפתוח עם לוסיו או בן שהר בחוד מול אינטר
      באר שבע: אליניב ברדה לא ייצא לאיטליה, תקווה שמליקסון יהיה כשיר

      מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לצד אובידיו הובאן. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
      יסתדר ללא הקפטן? בכר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

      ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "זה המשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. ברור לנו שיש פה משהו לא רגיל, הרגשנו את זה כבר בשדה התעופה כאשר ראינו את האוהדים וזה מחמם את הלב, כולנו מתרגשים. למדנו מהטעויות שלנו בעבר ויישמנו את זה במשחקים שאחרי גלזגו מול סלטיק. אנחנו מתמקדים בהכנה לגופה לקראת המשחק מחר. יש לאינטר המון שחקנים חזקים, זו קבוצה מצוינת. נתכונן ונדע להתמודד גם עם קבוצה חזקה שכזו".

      אובידיו הובאן הוסיף: "ההרגשה טובה. זה המשחק הראשון שלנו, כולנו מתרגשים, אבל זו התרגשות טובה. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו לא קבוצה קטנה ולהציג כדורגל טוב. אנחנו באים כדי לשחק כדורגל וליהנות מהתחרות. אנחנו רוצים לנצח - בכל משחק. אנחנו מתאמנים טוב ולומדים הרבה מהטעויות של עצמנו".

      האלופה קיימה אימון מסכם כאשר מאור מליקסון כשיר וקיים סיכוי נמוך כי הוא יפתח בהרכב. לעומתו לוסיו יאייש את עמדת החלוץ המרכזי כאשר ההתלבטות היחידה של בכר היא לגבי עמדת המגן השמאלי שם מתחרים על העמדה בן תורג'מן ומיחאי קורהוט, שעדיין מחכה להופעת הבכורה.

      הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, וובה בראון, מאור בוזגלו, טוני וואקמה, לוסיו.

      מאורו איקרדי אנטוניו קנדרבה שחקני אינטר חוגגים. GettyImages
      הקפטן צפוי לפתוח. איקרדי/GettyImages

      אחרי שניצחה לראשונה העונה רק במחזור השלישי בליגה האיטלקית עם 1:2 על פסקארה, אינטר של פרנק דה בור תנסה להסתדר ללא זוכה מדליית הזהב עם נבחרת ברזיל גבריאל ברבוסה ("גביגול") ואלוף אירופה הטרי עם נבחרת פורטוגל ז'ואאו מריו, שלא נרשמו למפעל האירופי. החלוץ הברזילאי עדיין ממתין להופעת הבכורה, אבל חוץ משני שחקני הרכש הטריים גם ז'ופרה קונדוגביה ואיבן פרישיץ' ייעדרו והבלם מירנדה וקשר הרכש אנטוניו קנדרבה יקבלו מנוחה.

      פרנק דה בור מתכנן להמשיך עם הקפטן מאורו איקרדי, שהרשית פעמיים בסוף השבוע, כאשר לצדו בחלק הקדמי יפתחו רודריגו פלאסיו ואדר, שפגש את נבחרת ישראל ב-3:1 של נבחרת איטליה. במסיבת העיתונאים החמיא דה בור להפועל באר שבע: "הם היו קרובים להעפיל לליגת האלופות, אנחנו לא חושבים על יובנטוס אלא מתכוננים ביסודיות".

      הרכב משוער אינטר: סמיר הנדנוביץ', דנילו ד'אמברוסיו, אנדראה ראנוקיה, ג'ייסון מוריו, יוטו נגאטומו, פליפה מלו, מרצלו ברוזוביץ', ג'ונתן ביאביאני, אדר, רודריגו פלאסיו, מאורו איקרדי.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully