וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בור: "הפועל באר שבע הייתה קרובה להעפיל לליגת האלופות"

14.9.2016 / 15:45

מאמן אינטר לא מקל ראש ביריבה שלו בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט 1): "מתכוננים ביסודיות, לא חושבים על יובנטוס". איקרדי: "מרוכזים בבאר שבע, יהיה מדהים לזכות בליגה האירופית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: ברק בכר מגיב לניצחון על בני סכנין

אינטר תארח מחר (חמישי, 22:05, ספורט1 ו-HD) את הפועל באר שבע במחזור הראשון של הליגה האירופית, במה שיהיה גם הבכורה האירופית של פרנק דה בור על הקווים בסאן סירו. האיטלקים מגיעים לאחר שהשיגו ניצחון בכורה העונה בליגה, 1:2 על פסקארה, ורגע לפני שייארחו את יובנטוס ביום ראשון.

"אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. חשוב להתחיל את המסע בליגה האירופית עם שלוש נקודות", אמר דה בור במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, "אנחנו מכבדים כל יריבה. הפועל באר שבע הייתה קרובה להעפיל לליגת האלופות. אנחנו לא חושבים על יובנטוס. הדבר הכי חשוב הוא המשחק מול באר שבע ואנחנו מתכוננים ביסודיות".

"שלטנו במשחק מול פסקארה ויצרנו המון מצבים. עלינו להמשיך כך ולהשתפר עוד. יותר קל להגיע אחרי ניצחון. השגנו את התוצאה שרצינו. כל השחקנים חשובים. כולם צריכים לתת הכל באימונים ובמשחקים ולהשתפר. לא אתן רמזים באשר להרכב שלי מול באר שבע".

עוד בנושא

ברק בכר מתלבט אם לפתוח עם לוסיו או בן שהר בחוד מול אינטר
באר שבע: אליניב ברדה לא ייצא לאיטליה, תקווה שמליקסון יהיה כשיר
מכבי תל אביב: איתן טיבי ייעדר גם מול זניט, פיליפנקה צפוי להחליפו

מאמן אינטר, פרנק דה בור. GettyImages
"מכבדים כל יריבה". דה בור/GettyImages

גם כוכב הקבוצה מאורו איקרדי השתתף במסיבת העיתונאים. "עבודה שלי היא להבקיע שערים. אני הקפטן אבל יש המון מנהיגים בקבוצה. אנחנו נלחמים כאיש אחד", אמר, "אני מאושר להשאר באינטר. תמיד אתן הכל לחולצה הזו. כשאני מבקיע זה בזכות כולם - צוות האימון וחברי לקבוצה. כולם רוצים לתרום. אני אוהב לשחק במערך של 4:2:3:1, בעיקר כי זה אומר שיש הרבה שחקנים שיכולים לעזור לי להבקיע. להבקיע בנגיחות זה קל כשיש לידך שחקנים כמו קנדרה ובאנגה. אם נעשה מה שדה בור מבקש נוכל להתמודד מול כל קבוצה".

"זה טבעי לחשוב כבר על יובנטוס, אבל אנחנו מקצוענים ורוצים לנצח את באר שבע. אנחנו מרוכזים בזה. אני רוצה להצליח עם אינטר. יהיה מדהים לזכות עם המועדון הזה בליגה האירופית".

על זימון אפשרי לנבחרת ארגנטינה: "המאמן הוא זה שמחליט, אם אזומן אתן את כולי לארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully