וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מתלבט אם לפתוח עם לוסיו או בן שהר בחוד מול אינטר

14.9.2016 / 12:27

הפועל באר שבע מתכוננת למשחקה הראשון בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט 1), המאמן מתלבט בין החלוצים ובין מיחאי קורהוט לבן תורג'מן כמגן שמאלי. מאור בוזגלו צפוי להמשיך בהרכב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע נחתה אתמול (שלישי) בערב במילאנו ותערוך היום אימון מסכם לקראת המשחק מול אינטר (חמישי, 22:05, ספורט 1 ו-HD) . חלק מהאוהדים שיגיעו למשחק כבר נמצאים באיטליה ורובם צפויים להגיע היום. הצפי הוא שכאלף אוהדים ילוו את האלופה הישראלית במשחק מול מעצמת הכדורגל המילאנזית. בצד המקצועי עושה רושם שברק בכר מתלבט בין בן שהר לבין לוסיו בעמדת השפיץ של הקבוצה. גם בעמדת המגן ישנה התלבטות האם להעניק כבר עתה את הקרדיט לרכש ההונגרי מיחאי קורהוט שהתאמן רק שבוע עם הקבוצה ועדיין לא ערך איתה ולו משחק אחד, או לתת את המפתחות לבן תורג'מן שהיה טוב נגד בני סכנין ביום שבת.

מאור בוזגלו צפוי להמשיך בהרכב וגם הנסיונות להכשיר את מאור מליקסון ממשיכים. למרות פערי הכוחות שחקני באר שבע מאמינים שהם יכולים להפתיע. "נכון שאינטר עדיפה עלינו כמעט בכל פרמטר", אמר שחקן בקבוצה, "אבל כבר הוכחנו השנה שאנחנו יודעים להתאים עצמנו לקבוצות עדיפות מאיתנו על הנייר. תסמכו על ברק שיכין אותנו מצויין ושנדע את החוזקות והחולשות של אינטר. אנחנו לא באים למשחק רק כדי להנות מהחוויה".

עוד בנושא

באר שבע: אליניב ברדה לא ייצא לאיטליה, תקווה שמליקסון יהיה כשיר
מכבי תל אביב: איתן טיבי ייעדר גם מול זניט, פיליפנקה צפוי להחליפו
המנהלת הודיעה: הדרבים התל אביביים לא יתקיימו באצטדיון בחיפה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התלבטויות אחרונות. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully