וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתן טיבי ייעדר גם מול זניט, פיליפנקה צפוי להחליפו

14.9.2016 / 9:41

הצהובים מעדיפים שלא לסכן את הבלם הפצוע, הבלארוסי בהיכון, אבל ארבלדזה שוב עשוי להציב בהגנה את דור פרץ. בניון צפוי לקבל דקות, גולסה ויחזקאל מצפים להיות בסגל: "הקרב על ה-18 גדול מאוד"

ברני ארדוב

איתן טיבי ייעדר גם ממשחקה של מכבי תל אביב מחר (חמישי) מול זניט סנט פטרסבורג בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (20:00, ספורט1). אמש קיימה מכבי תל אביב אימון ראשון מאז התיקו מול בית"ר ירושלים ביום ראשון וטיבי ערך רק אימון קל בצד עם מאמן הכושר. כזכור נפצע הבלם במשחקה של נבחרת ישראל מול איטליה לפני תשעה ימים ואף שלא התגלה קרע בשרירי המפשעה בצילומים שהוא עשה, עדיין חש השחקן כאבים ובמכבי תל אביב לא ירצו לסכנו. את מקומו של טיבי לצד טל בן חיים במרכז ההגנה צפוי למלא יגור פיליפנקה שלא פתח בהרכב מול בית"ר ירושלים בתחילת השבוע וגם לא נכנס כמחליף. יחד עם זה, המאמן שוטא ארבלדזה עדיין שוקל גם להציב שוב בעמדת הבלם את דור פרץ.

עוד בנושא

הסטטיסטיקה נגדה: איבן קרוז'ליאק ישפוט את המשחק של מכבי תל אביב
לקראת זניט: הרשת הוסרה, נמצאה תקלת החשמל באצטדיון בנתניה?
המנהלת הודיעה: הדרבים התל אביביים לא יתקיימו באצטדיון בחיפה
עמוד הקבוצה של מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בן שהר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חלק חשוב בחוליה האחורית. טיבי/קובי אליהו

הגיאורגי צפוי לערוך לפחות שינוי אחד או שניים בהרכב ונראה כי יוסי בניון יקבל לפחות דקות כמחליף. במשחק מול בית"ר ירושלים לא הוכללו בסגל אייל גולסה ושגיב יחזקאל, והם מצפים לפחות לרדת מהיציע לספסל. "יש כאן סגל עמוק מאוד וכבר ברור לכולם שלקראת כל משחק, הקרב על אלה שמתלבשים יהיה גדול מאוד", תיאר אחד השחקנים.

האיצטדיון בנתניה צפוי להיות מלא מחר אחרי שמכבי תל אביב מכרה 10,000 מנויים לשלושת משחקי הבית בליגה האירופית ואחרי שעד כה נמכרו גם 2,000 כרטיסים בודדים למשחק.

הערב תקיים זניט את האימון המסכם באצטדיון כאשר במהלך האימון יערכו בהנהלת האצטדיון בדיקה מקיפה בכל הקשור לעניין החשמל כאשר יפעילו את כל המערכות על מנת ליצור עומס ולוודא שהכל תקין. כזכור, ביום ראשון האחרון האורות שוב כבו בתחילת ההתמודדות, כפי שכבר קרה העונה באלוף האלופים, והמשחק הופסק לתשע דקות לפני שחודש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב (שני משמאל) עם ברק יצחקי, עדן בן בסט, גל אלברמן. ברני ארדוב
צפוף. הספסל של מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully