וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת זניט: הרשת הוסרה, נמצאה תקלת החשמל באצטדיון בנתניה?

13.9.2016 / 15:53

נציגי אופ"א ביקרו היום באצטדיון אחרי הפסקת החשמל שהייתה בו וקיבלו הבטחה מאילן יבלקובסקי כי היא תוקנה. על פי המלצות המשטרה, הוחלט להסיר את הרשת שהייתה פרושה ביציע המערבי

ברני ארדוב

500 אוהדי זניט סנט פטרסבורג צפויים להגיע מחרתיים (ה', 20:00) למשחק במסגרת מחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית מול מכבי תל אביב. חלק מהאוהדים מתגוררים בישראל, ועל פי המלצות המשטרה ומכבי תל אביב, הוחלט להסיר את הרשת שהיתה פרושה ביציע הדרום מערבי העליון שלשום כשאוהדי בית"ר ירושלים היו אורחים במשחק. מדובר ברשת אותה ניתן למשוך כלפי מעלה ולהורידה בשעת הצורך ולכן כיוון שהמשחק לא מוגדר כמשחק רגיש, הורמה כבר הרשת כלפי מעלה לגג שמעל היציע.

הפסקת חשמל באצטדיון בנתניה במהלך המשחק בין מכבי תל אביב לבין בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
במכבי מקווים שהפסקת החשמל לא תחזור מול זניט/ברני ארדוב

בתוך כך, ביקרו היום נציגי אופ"א באצטדיון והתעכבו על הפסקת החשמל שהיתה שלשום בתחילת המשחק. כזכור זו היתה הפסקת החשמל השנייה באיצטדיון בחודש האחרון. מנהל האיצטדיון אילן יבלקובסקי מסר את הפרטים על הבדיקה שנעשתה במקום על ידי חברת החשמל ולדבריו נמצאה התקלה והיא תוקנה. "במשך ארבע שנים לא היתה בעיה כזו אבל היא קרתה בחודש האחרון פעמיים", תיאר היום יבלו. "בחברת החשמל בטוחים שהם עלו על הבעיה שנבעה מצריכת חשמל שונה וגבוהה יותר. הם ביצעו התאמות ולהבנתי פתרו את התקלה. בכל מקרה אנחנו עורכים טסטים ונבצע בדיקה מקיפה שהכל עובד במהלך האימון של זניט ביום רביעי בלילה. נפעיל את כל המערכות כולל המזגנים ונוודא שהכל עובד כשורה". על פי המסתמן האיצטדיון אמור מחרתיים להיות כמעט מלא.

אופ"א הודיעה אתמול (שני) על שיבוצו של השופט איבן קרוז'ליאק לניהול המשחק. חובבי הסטטיסטיקה יידעו לספר שזה לא שיבוץ מעודד מבחינת סגנית האלופה הישראלית. למה? כי הסלובקי ניהל בעבר ארבעה משחקים של קבוצות או נבחרות ישראליות והמאזן עומד על תיקו ושלושה הפסדים. אחד מהם היה של מכבי תל אביב עצמה, 1:0 במאריבור לפני קצת יותר משנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אצטדיון בלומפילד, זוכרים? כך הוא נראה היום (צילומים גולשים)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully