וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטיסטיקה נגדה: איבן קרוז'ליאק ישפוט את המשחק של מכבי תל אביב

הסלובקי שנחשב לשופט מחמיר (כפי שיעיד טל בן חיים) ינהל את ההתמודדות עם זניט (ה', 20:00). נציגות ישראליות מעולם לא ניצחו משחקים בהם שפט, כולל ההפסד של הצהובים במאריבור

ברני ארדוב

אופ"א הודיעה אתמול (שני) על שיבוצו של השופט איבן קרוז'ליאק לניהול המשחק בין מכבי תל אביב לזניט סנט פטרסבורג. חובבי הסטטיסטיקה יידעו לספר שזה לא שיבוץ מעודד מבחינת סגנית האלופה הישראלית. למה? כי הסלובקי ניהל בעבר ארבעה משחקים של קבוצות או נבחרות ישראליות והמאזן עומד על תיקו ושלושה הפסדים. אחד מהם היה של מכבי תל אביב עצמה, 1:0 במאריבור לפני קצת יותר משנתיים.

במשחק הראשון שקרוז'ליאק שפט נציגה ישראלית, נבחרת הנוער הפסידה 3:1 לרוסיה בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה 2011. הסלובקי שלף אז לא פחות משמונה כרטיסים צהובים, שישה מהם לשחקנים של אלי אוחנה.
באוגוסט 2012 ובאוגוסט 2013 הוא ניהל את משחקי הידידות של נבחרת ישראל נגד הונגריה ואוקראינה בהתאמה.

בבודפשט המשחק הסתיים ב-1:1 ובקייב ישראל נכנעה 2:0. בקיץ 2014 הגיע המשחק האחרון בו קרוז'ליאק שפט קבוצה ישראל – ההפסד 1:0 של מכבי תל אביב למאריבור שבסופו הדחה ממוקדמות הליגה האירופית. זה היה המשחק האחרון של אוסקר גרסיה כמאמן הצהובים.

קרוז'ליאק נחשב לשופט שמרבה לשלוף כרטיסים בליגות המקומיות בהן הוא פעיל (סלובקיה וקטאר). למשל, בין פברואר 2016 לאפריל 2016 הוא ניהל חמישה משחקים בליגות הללו ושלף בהם תשעה אדומים. במפעלים אירופים לעומת זאת, הממוצע שלו יורד ל-4.25 כרטיסים צהובים ו-0.28 אדומים למשחק.

גם בלם מכבי תל אביב, טל בן חיים, יוכל לספר לחבריו לקבוצה על השולף הסלובקי. בן חיים שותף במשחק ההפסד (2:1) של סטנדרד ליאז' וגיא לוזון לרד בול זלצבורג בליגה האירופית לפני כמה שנים. קרוז'ליאק שלף באותו משחק לא פחות משלושה כרטיסים אדומים, שניים מהם לשחקני הקבוצה הבלגית.

איבן קרוז'ליאק, שופט כדורגל סלובקי. AP
קרוז'ליאק בפוזיציה פופולרית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully