וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן: "המערכת עשתה שדרוג, מקווה שנצליח לשרוד עוד שנה"

14.9.2016 / 17:03

מכבי קרית גת ערכה מסיבת עיתונאים לקראת העונה הבאה והמאמן נותר ריאלי: "גם השנה נתחיל להתמודד עם דברים לא פשוטים". הקפטן אורי קוקיה: "לא רואה הבדל בין קרית גת לקבוצות אחרות"

one

בווידאו: מכבי קרית גת מול מכבי ראשון לציון

מכבי קרית גת ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת עונת 2016/17. הקבוצה, שניצלה מירידה בעונה שעברה במחזור הסיום, מקווה לתסריט אחר לחלוטין לעונה השנייה שלה בליגת העל, ושינתה את פניה לחלוטין מלבד הסנטר מרקו קילינגסוורת' אליו מצטרפים הזרים ג'יימס סינגלטון, טיישון טיילור וטרבור רלפורד. בגזרת הישראלים נמצאים אור סולומון, אייל שולמן, הקפטן החדש אורי קוקיה, המתאזרח אלכס רוזנברג והגארד-פורוורד איגור מאיור.

"אני נרגש להתחיל שנה שלישית, לפתוח עונה שאנחנו בתהליך התקדמות טוב, שזה בזכות אנשים טובים שמביאים תקציבים ולתת לקבוצה הזאת חיים", אמר המאמן נתי כהן, "כמו שנה שעברה, גם השנה אנחנו נתחיל להתמודד עם דברים לא פשוטים. המערכת עשתה שדרוג, אני מקווה שנצליח לשרוד עוד שנה ובאמת תהיה את האפשרות להצליח להגיע לעוד שנה. לא קל להביא לקריית גת שחקנים, אבל השנה שחקנים הבינו שקרית גת קיימת והצלחנו להביא שחקנים טובים שיכלו להיות במקומות אחרים ובחרו בנו. אנחנו עובדים מאוד קשה ורוצים מאוד להצליח, אני מקווה שהקהל יעבור תהליך ויתחבר אלינו עוד, והאולם יהיה יותר מלא כי קבוצה בלי קהל זה לא שווה".

הקפטן קוקיה הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב, אני לא רואה הבדל בין קרית גת לקבוצות אחרות, אנחנו רוצים להיות קבוצה לוחמת שתילחם כמו כולם, להתקדם מיום ליום ולהביא גאווה".

עוד בנושא:

הכנה: הפועל חולון הפסידה למכבי הוד השרון 73:67
מכבי אשדוד: דמונטרה האריס חתם לעונה אחת
בני הרצליה: יועד בית יוסף חתם

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת. יוסי ציפקיס
מקווה לשינוי. נתי כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully