וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דמונטרה האריס חתם לעונה אחת

13.9.2016 / 20:34

הסנטר האמריקאי (25, 2.08) ששיחק בעונה שעברה בליגה הפולנית ובליגה השנייה בטורקיה נועל את הסגל של מאיר טפירו באשדוד. רשם אשתקד 12.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בטורקיה

דמונטרה האריס. GettyImages
הזר הרביעי של אשדוד. דמונטרה האריס/GettyImages

מכבי אשדוד החתימה הערב (שלישי) את הסנטר האמריקאי דמונטרה האריס ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בטורקיה. בהחתמתו של האריס סוגרת אשדוד את הסגל לקראת העונה הבאה, והוא צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים ולהצטרף לסגל שנמצא בימים אלה במחנה אימון באילת.

האריס (25, 2.08) החל את לימודיו באוניברסיטת דרום קרוליינה בה שיחק במשך שנתיים, כשבעונת 2011/12 רשם 6.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק, ואף נבחר לחמישיית ההגנה של ה-SEC. הסנטר המשיך לשנה נוספת באוניברסיטת פלורידה בה לא שיחק וסיים את לימודיו במדי קמפבלסוויל מליגת ה-NAIA שם נבחר בשנת 2015 לאול אמריקן. את הקריירה המקצוענית פתח בטורוב זגורלזלץ' הפולנים בה רשם 10.4 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בשמונה משחקים לפני ששוחרר ועבר לפרטבניאל בליגה השנייה בטורקיה בה רשם 12.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק.

הסגל של מאיר טפירו באשדוד כולל את הזרים צ'ייס סיימון, אד דניאל ודניאל יואינג לצד הישראלים ג'ייק כהן, בן אלטיט, נאור שרון, נועם לייש, אדם אריאל, יפתח זיו ונמרוד טישמן שפצוע לחודשיים בשל פציעה בברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully