וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: יועד בית יוסף חתם

13.9.2016 / 19:31

הקבוצה מהשרון התחזקה בגארד שכיכב בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית וקלע במדיה 17 נקודות בממוצע למשחק. יעבה את הסגל בעקבות פציעתו של הקפטן אבירם זליקוביץ'

שחקן הפועל רמת גן יועד בית יוסף חוגג. מגד גוזני
משתדרג לליגת העל. בית יוסף/מגד גוזני

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של יועד בית יוסף לעונה הקרובה. הגארד הצטרף לאחרונה לאימוני הקבוצה והפגין יכולת גבוהה בשני משחקי טרום העונה עד כה. יועד בית יוסף יעבה את הסגל אחרי שחרורו של מורן רוט והפציעה של אבירם זליקוביץ'.

בית יוסף בן ה-28 (1.82 מ') גדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים ואף נבחר בשנתו האחרונה לשחקן העונה בליגה לנוער. הוא שיחק בליגה הלאומית במדי מכבי אשדוד, אליצור רמלה, הפועל בארי ומכבי "איתי" באר יעקב, במדיה נבחר לשחקן העונה בליגה הלאומית ב-11/12, בה הוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף כשהוא קולע מעל 20 נקודות בממוצע.

בית יוסף, שייצג את ישראל באוניברסיאדה בשנת 2011, שיחק בליגת ווינר סל במדי הפועל גלבוע/גליל, ברק נתניה והפועל חולון. בעונה החולפת הוא חזר לליגה הלאומית והפגין יכולת מצוינת בהפועל רמת גן /גבעתיים, בה היה כוכב הקבוצה והוביל את טבלת מלך הסלים הישראלי בליגה עם למעלה מ-17 נקודות למשחק. כמו כן, הוביל את הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה עם 36 נקודות בניצחון מפתיע על הפועל חולון ו-43 נקודות בניצחון דרמטי לאחר הארכה על מכבי הוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully