וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרגא ויינברג: "זה היה עצוב, אבל הבטחנו להיות חזקים ולא לבכות"

14.9.2016 / 10:18

הטניסאי הפראלימפי, שהפסיד יחד עם איתי ארנליב במשחק על הארד בריו מאוכזב: "היה חום קיצוני והייתה רוח שהפריעה להבין לאן הולך הכדור". על העתיד: "רוצה להתנתק קצת מהמשחק ולנוח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה היופי של המשחק". ויינברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה היה עצוב, אבל הבטחנו להיות חזקים ולא לבכות", כך סיפר הטניסאי הפראלימפי שרגא ויינברג בסיום המשחק הדרמטי שניהל ביחד עם בן הזוג שלו איתי ארנליב בנסיון להשיג מדליית ארד. צמד בריטי ניצח אותם אמש בריו אחרי משחק שנמשך קרוב לארבע וחצי שעות ושבר שיא מבחינת זמן. "נשארנו בלי מדליה והכאב גדול, אבל זה היופי של המשחק. כבר היינו ביתרון במערכה הראשונה והרגשנו טוב, אבל הם היו יריבים חזקים ולא ויתרו. המשחק הסתיים במערכה שלישית בשובר שוויון. זה היה משחק מאוד איכותי ואני משוכנע שמי שראה אותו בטלוויזיה בארץ, התרשם והבין מה זה טניס בכסאות גלגלים".

ויינברג (50) נכה מלידה הגיע לריו עם שתי מדליות, כסף וארד, מאולימפיאדות בייג'ינג ולונדון. "רציתי לקחת גם בריו מדליה. ביחידים היה לי וגם לאיתי קשה כי קיבלנו הגרלות מול המדורגים הראשונים בעולם והפסדנו כבר בסיבובים הראשונים. אבל בזוגות זה נראה טוב והגענו למשחק על מדליית הארד שהיה בתנאים קשים מאוד. היה חם בצורה קיצונית ולפעמים גם הגיעו רוחות חמות חזקות שהפריעו קצת להבין להיכן הכדור הולך והיתה לי גם תקלה בכיסא במהלך המערכה השנייה שהביאה להפסקת המשחק. יש כאלה שאומרים לי איך אפשר לשבת על כיסא גלגלים במשך ארבע וחצי שעות במזג אוויר כזה אבל זה מה שאני רגיל וזה מה שאני יודע ואני לא מוצא שום הבדל בין זה לבין טניסאי אולימפי שצריך להיות על המגרש במשך ארבע שעות".

ויינברג יודע היטב מה התכנית שלו מעכשיו. "אני רוצה לחזור לארץ ולהיות עם המשפחה. אני גם רוצה להתנתק קצת מהמשחק ולנוח. הלוואי גם שנשמע בשורות טובות באשר לשמעון פרס. הבנו בסיום המשחק אמש שבזמן שאנחנו שיחקנו, הוא היה במצב קשה מאוד. הוא אירח אותנו בעבר בלשכה שלו והביקורים היו מרגשים. הוא איש מיוחד".

עוד בנושא

ריו: שרגא ויינברג ואיתי ארנליב פספסו מדליה בטניס כסאות גלגלים
"בזמן שדורון שזירי זכה במדליה פראלימפית, הכותרות בארץ היו על כדורגל"
סימון ביילס ברשימת הספורטאים שהשתמשו בחומרים אסורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully