וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס ברשימת הספורטאים שהשתמשו בחומרים אסורים

מאגר הנתונים של הסוכנות העולמית למניעת סמים נפרץ, והמתעמלת והטניסאיות הופיעו בדוחות כמי שנוטלות תכשירים לצורך רפואי. ביילס: "יש לי הפרעת קשב וריכוז, מאמינה בספורט נקי"

סימון ביילס בתרגיל התעמלות במשחקי האולימפיאדה, ריו 2016. GettyImages
לטענת האיגוד האמריקאי, הגישה את כל המסמכים הדרושים. סימון ביילס/GettyImages

עולם הספורט רעש בחודשים שלפני המשחקים האולימפיים בריו בעקבות השעייתם של רבים מהספורטאים הרוסים שנתפסו משתמשים בחומרים משפרי ביצועים אסורים. הערב (שלישי) פרסמה קבוצה של האקרים רוסיים בשם "פנסי ברס" רשימה של מסמכים רפואיים חסויים ממשרדי הסוכנות העולמית למניעת סמים, WADA, עם שמות של ספורטאים אמריקאים שהשתמשו בתכשירים אסורים לצרכים רפואיים.

בין השמות שנמצאו ברשימה נמצאת סימון ביילס, שזכתה בארבע מדליות זהב במשחקים, וכן סרינה וויליאמס ואחותה וונוס. איגוד ההתעמלות האמריקאי, וכן ביילס עצמה מיהרו להגיב על ההאשמות. "יש לי הפרעת קשב וריכוז ואני משתמשת בתרופה מאז שאני ילדה", אמרה ביילס, "אני מאמינה בספורט נקי, ותמיד עבדתי לפי החוקים, ואני אמשיך לעשות זאת כי זה חשוב לספורט וחשוב לי".

"איגוד ההתעמלות האמריקאי למד לאחרונה על כך שמאגר הנתונים של WADA נפרץ, ובו רשימה של כמה ספורטאים אמריקאים, כולל סימון ביילס. ביילס הגישה ל-WADA את המסמכים שמאשרים לה להשתמש בתרופות בשביל המחלה או המצב בו נמצאת, כפי שהיא נדרשת לתכשיר שנמצא ברשימה האסורה של WADA. ביילס לא הפרה שום תקנה, כולל במשחקים האולימפיים בריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully