וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בעקבות התוצאות האחרונות רנה מולנסטיין שוקל לשנות את המערך

13.9.2016 / 8:35

מאמן מכבי חיפה תרגל שני חלוצים ושוקל הצבת רוקאביציה ופלט יחד בליגה, בחיפה הבהירו: "מול כפר סבא יהיה ניסוי כלים ראשון". בעקבות בדיקה במועדון טוענים: לא נקבל אחוזים ממכירת יחזקאל

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות בסיום המשחק בין מכבי חיפה ובני יהודה

האם מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין, שוקל שינוי מערך בעקבות התוצאות האחרונות של הקבוצה בליגה? על פי שחקנים בקבוצה, ייתכן בהחלט שכן. במהלך האימון אתמול תרגל מולנסטיין מערך חדש אותו לא תרגל בעבר - 2:4:4 - עם שני חלוצים בחוד ההתקפה, שובל גוזלן וגליינור פלט.

במכבי חיפה מעריכים כי המאמן שוקל לשנות את השיטה גם בליגה ולהציב לצד פלט את ניקיטה רוקאביציה או את אלירן עטר, לאחר שיחזור מפציעה, על מנת ליצור יותר מחץ בחלק הקדמי. "רנה אוהב כדורגל התקפי, הוא רואה שהקבוצה מגיעה למצבים אבל חסרה לה רגל מסיימת ולא מתעלם מהמצב. המשחק היום הוא ניסוי כלים ראשון בעניין הזה", אמר גורם במועדון.

עוד בנושא

רנה מולנסטיין אחרי ה-1:1 מול בני יהודה: "ספגנו כתוצאה מעבודת הגנה עלובה שלנו"
מכבי חיפה במו"מ עם דקל קינן, ימשיך לעונה נוספת ואחרונה?
עאיד חבשי חתם על הארכת חוזה: "מודה על האמון, אתן את כל כולי"
הפועל כפר סבא - מכבי חיפה: אבו עביד, סאן מנחם ויניב בריק בהרכב

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"הוא אולי לא יודה בזה, אבל ברור לכולם שהצהרת האליפות הייתה מיותרת". מולנסטיין/יוסי ציפקיס

מולנסטיין לא שוחח עם השחקנים בעקבות התיקו מול בני יהודה, אבל באסיפות המעטות שקיים עד כה, בעיקר סמוך להגעתו לקבוצה, המאמן לא מרבה לבקר את שחקניו. גם לאחר התיקו מול בני יהודה, שהגיע אחרי ההפסד לסכנין. מולנסטיין נכנס לחדר ההלבשה ועודד את השחקנים. "הוא אולי לא יודה בזה, אבל ברור לכולם שהצהרת האליפות הייתה מיותרת. כולם כאן מבינים שהוא לא יכול לכוון למקום הזה, הוא מעודד את כולם כי הוא מבין שהעונה הוא ינסה להכניס את הקבוצה לתהליך. אם הוא לא בלחץ, זה אומר שיש לו גיבוי מלמעלה לתוצאות של התהליך הזה", הסבירו לנו במועדון.

בעניין אחר: כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, מכבי חיפה קיבלה זכות ראשונים להחתמת שגיב יחזקאל (הייתה לה את האופציה להשוות כל הצעה על החלוץ) וסיכמה עם הפועל תל אביב על קבלת אחוזים מכרטיסו. כעת, מבדיקה שערך היועץ המשפטי של המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ', עולה כי הקבוצה אינה זכאית לקבל אחוזים ממכירתו למכבי תל אביב, ולא תוכל לקבל אחוזים עבור שחקן אחר כפי שסכימה עם הפועל תל אביב. הסיבה: חוקי פיפ"א החדשים אינם מאפשרים למועדון (צד ג') להחזיק אחוזים מכרטיסו של שחקן מסוים, שאינו שיחק בעבר או אינו משתייך כעת לסגל הקבוצה שמחזיקה בכרטיס. הסיבה העיקרית היא חשש לניגוד עניינים. למרות הדברים האלה, מקורבים לעסקה, שסוכמה אז בעל פה ולא נחתמה במסגרת עסקת איאד אבו עביד, טוענים כי ההסכם תקף.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully