וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה: אבו עביד, סאן מנחם ויניב בריק בהרכב

מולנסטיין יערוך רוטציה ב-11 לקראת המפגש שיינעל את שלב הבתים בגביע הטוטו (שלישי, 19:30, ערוץ 58). פלט וגוזלן תורגלו בחלק הקדמי. מימר מחפש כרטיס לשלב הבא, רן יצחק יפתח

מחזור 4מחצית13/09/2016
הפועל כפר-סבא
    2:0
      מכבי חיפה
      צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

      הפועל כפר סבא:

      בקבוצה רוצים את הכרטיס לרבע גמר גביע הטוטו (שם ממתינה להם מכבי תל אביב) ולכן יצטרכו לנצח, אבל המאמן שרון מימר חושב לא פחות על משחק הליגה בשבת מול בני יהודה ולכן יערוך לא מעט שינויים בהרכב. הבלם איציק כהן, שנפגע בראשו בשבת בניצחון על הפועל חיפה, יקבל מנוחה וכך גם מאוויס צ'יבוטה. לעומתם יפתחו בהרכב לראשונה העונה בן אלגרבלי, עומר פדידה ורז כהן. הלהיט החם אלי אלבז צפוי לפנות מקומו במרכז ההתקפה לרן יצחק.

      מכבי חיפה:

      רנה מולנסטיין תרגל את ההרכב הראשון של הקבוצה היום (שני). עומרי גלזר עשוי לפתוח בשער, אבל מי שיפתח בוודאות בחוליית הגנה הם איאד אבו עביד, עאיד חבשי, יונתן לוי וסאן מנחם. בקישור תרגל מולנסטיין את יניב בריק ונטע לביא הצעירים יחד עם איסמעיל ריאן ופיראס מוגרבי בכנפיים כאשר בחוד תורגלו שניים - שובל גוזלן וגליינור פלט. המאמן לא שוחח עם השחקנים לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ויעשה זאת כנראה מחר, זאת לאחר שהקבוצה כבר הבטיחה את השתתפותה בשלב הבא במפעל ותפגוש ברבע הגמר את הפועל באר שבע.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: כפר סבא

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully