וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רומלו לוקאקו כיכב עם שלושער, 0:3 לאברטון על סנדרלנד

החלוץ הבלגי קטע בצורת בת 12 משחקים רצופים ללא שער בליגה האנגלית, הרשית שלושער תוך 11 דקות ונהנה משלושה מבשלים שונים. קומאן נצמד לצ'לסי, מויס עדיין ללא ניצחון ליגה העונה

שחקן אברטון רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
לוהט. לוקאקו/רויטרס

המחזור הרביעי בליגה האנגלית ננעל הערב (שני) עם הצגה של רומלו לוקאקו. חלוץ אברטון, שעדיין לא הבקיע עד שריקת הפתיחה, הרשית שלושער והוביל את הטופיז ל-0:3 מרשים על סנדרלנד, שנותרה מתחת לקו האדום עם נקודה בודדת אחרי 360 דקות.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, לוקאקו נטל את האחריות עבור הבחורים של רונאלד קומאן. החגיגה התחילה בדקה ה-60 אחרי בישול של אידרסה גאנה כאשר לוקאקו קטע רצף של 12 משחקים רצופים בליגה האנגלית ללא שער (1,139 דקות ללא שער). שמונה דקות עבורו, הפעם יאניק בולאסי היה על תקן המבשל ועם הרמה חדה מצא את הראש של הבלגי המצוין, והוא נגח לחיבורים.

הפעם לוקאקו המתין רק שלוש דקות. קווין מיראלס חתך את מרכז ההגנה של החתולים השחורים, הותיר את חברו לנבחרת מול ג'ורדן פיקפורד חס האונים ומשם לוקאקו מצא שוב את הרשת. מדובר בשלושער ראשון בליגה האנגלית מאז מאי, אז אולייביה ז'ירו כבש מול אסטון וילה.

אברטון עם ניצחון שלישי העונה והיא עם 10 נקודות במקום השלישי בטבלה, בדיוק כמו צ'לסי, שמדורגת במקום השני בעקבות יחס שערים עדיף. הצרות של דיוויד מויס נמשכות והוא עם הפסד שלישי העונה כאשר משחק ההתקפה של החניכיו שלו מעלה לא מעט דאגות לקראת ההמשך.

עוד בנושא:

פול סקולס: "כולם מצפים מדיילי בלינד להיכשל, וגם אני מצפה לזה"
בין הצ'מפיונס ליג לצ'מפיונשיפ: האם ניר ביטון דורך במקום בסלטיק?
גארי נוויל: "לא רואה את עצמי חוזר אל הקווים בחמש השנים הקרובות"
ניוקאסל חשפה פסל של אלן שירר בסט. ג'יימסז פארק: "הרגשה נהדרת"

הנתון המטורף של לוקאקו

המהלך של השער השלישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully