וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "לא רואה את עצמי חוזר אל הקווים בחמש השנים הקרובות"

כוכב העבר, שפוטר מוולנסיה בעונה הקודמת, הצהיר כי הוא לא ממהר לשוב את הקווים: "חושבים שנכשלתי, וזה לא נכון". המסקנות: "הייתי צריך להיות עקשן יותר, לא הצלחתי להתמודד עם הבעיות"

one

בווידאו: בטיס מנצחת את ולנסיה 2:3

אחד הסיפורים הגדולים ביותר של העונה הקודמת היה מינויו המפתיע של גארי נוויל למאמן ולנסיה. אחד השחקנים המעוטרים ביותר של מנצ'סטר יונייטד קיבל את המנדט מבעלי העטלפים, פיטר לים, ללא ניסיון משמעותי על הקווים, והוליך את ולנסיה למאבקי תחתית בליגה הספרדית. מאז ירש אותו בתפקיד פאקו אייסטרן, שמתקשה להשיג נקודות עם העטלפים העונה ומעמדו מוטל בספק, אך נדמה כי נוויל סיים את החוויה בעיר התפוזים עם תחושות קשות ולא מעט מסקנות.

בראיון לתקשורת האנגלית סיפר היום (שני) נוויל: "אני לא אחד שיגיד 'לעולם לא' אף פעם, אבל אני לא רואה את עצמי חוזר לאימון ואל עבודה יום יומית בקבוצת כדורגל לפחות בחמש השנים הקרובות. אני נורא אוהב את המשחק, וחושב שיש לי מה לתרום, אבל הלב שלי מחוייב לדברים אחרים כרגע".

עוד בנושא:

ניוקאסל חשפה פסל של אלן שירר בסט. ג'יימסז פארק: "הרגשה נהדרת"
מנצ'סטר יונייטד שברה שיא הכנסות: 515 מיליון ליש"ט

מאמן ולנסיה, גארי נוויל. AP
שלב המסקנות. נוויל/AP

מאז שעזב את ספרד, מגן העבר של השדים האדומים שב אל תפקיד הפרשן ברשת סקיי, שם המתין לו החבר הטוב ג'יימי קראגר וכעת נדמה שיש לו פרספקטיבה חדשה בנוגע לחוויה על הקווים: "יש אנשים שחושבים שנכשלתי בוולנסיה, אבל זה ממש לא נכון. כישלון שייך לאלה שלא מנסים, אני החלטתי לנסות ולצערי זה לא צלח. הגעתי לספרד לתקופה קצרה, התמודדתי בליגה חזקה ונקלעתי לסיטואציה בה השחקנים אינם דוברים את השפה שלי. חדר ההלבשה היה במצב קשה, ולא הצלחתי להתמודד עם הבעיות".

האנגלי עקץ: "לקבוצה היה קושי משמעותי בכול הנוגע לסגנון משחק וזהות. לא מדובר באחד המועדונים הגדולים כמו ברצלונה ואייאקס שם יש פילוסופיה אחת בנוגע לסגנון והשיטה. כל מאמן שהגיע לקח את הדברים לכיוון שלו, זה הפך את העבודה שלי לקשה יותר".

לגבי המסקנות שהפיק בתקופה בה אימן סיכם נוויל: "הייתי צריך להיות עקשן יותר מול ההנהלה והשחקנים. ביצעתי שלוש טעויות קריטיות (אותן סרב לחשוף), אני מודע אליהן היטב. אני לא יודע אם אקבל הזדמנות נוספת לאמן, אבל מי יודע?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully