וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "גם במאלמו קיארטנסון לא הבקיע בהתחלה, תנו לו זמן"

12.9.2016 / 16:33

הצהובים הודו כי הופעת הבכורה של האיסלנדי הייתה פושרת אך מבקשים סבלנות: "אחרי שישה משחקים בלי גול בשבדיה הוא כבש 14 שערים ב-14 משחקים". החלוץ: "משוכנע שאחזיר את ההשקעה בקרוב"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב התייחסה להופעות של אוסקר סקאריונה ווידאר קיארטנסון אתמול (ראשון) מול בית"ר ירושלים. בקבוצה הודו שהם היו פושרים מאוד, אבל ביקשו סבלנות בעיקר כלפי החלוץ האיסלנדי והדגישו כי הם לא לחוצים. "אי אפשר לשפוט את וידאר אחרי משחק אחד במזג אוויר נוראי שכזה", הגנו במכבי תל אביב על הרכש שלהם. "בסופו של דבר הוא גם סחט את הפנדל וצריך איתו עוד הרבה סבלנות בטרם אפשר יהיה לחרוץ את דינו".

הצהובים גם מזכירים כי לאיסלנדי יש ברזומה קשיי התאקלמות. במכבי היה מי שאמר היום כי כשהגיע קיארטנסון למאלמו השבדית, הוא לא מצא את הרשת בששת משחקיו הראשונים בליגה. "הוא לא הבקיע במשך שישה משחקים אבל אז כבש 14 שערים ב-14 משחקים בליגה", אמר גורם במכבי תל אביב. ואכן אחרי הבצורת במשחקיו הראשונים, קיארטנסון כבש שלושער במשחק אחד ואז שוב שבת בשני משחקים לפני שהרשית שער אחד בכל 11 המשחקים הבאים.

קיארטנסון סיפר בסיום המשחק, כי היה לו קשה בערב הראשון. "הייתי לחוץ ולקח לי זמן להיכנס למשחק", הודה. "גם מזג האוויר לא הקל עלי. יחד עם זה אני יודע למה אני כאן ובכמה כסף מכבי תל אביב רכשה אותי, כך שאני משוכנע שאחזיר לקבוצה את ההשקעה כבר בקרוב. ברגע שאכבוש את השער הראשון שלי, האחרים יבואו יותר בקלות. התאמנתי מעט מאוד עם השחקנים לפני המשחק. הם יכירו אותי יותר טוב ויהיה לי יותר קל להבקיע". "תנו לו עוד קצת זמן", אמרו במכבי. "מוקדם לשפוט אותו. גם במאלמו הוא פתח רע, אבל בסוף האוהדים הפגינו נגד מכירתו".

בנוסף לחבלי הקליטה המקצועיים דיברו היום במכבי תל אביב גם על מזג האוויר החם והלח ששרר אתמול בצורה קיצונית במשחק.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: "הפעולות של בן חיים לא היו קבוצתיות ולא חבריות"
האור חזר, ההגנה חושך: יוסיפוביץ על ה-2:2 בין מכבי ת"א לבית"ר

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully