וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הפעולות של בן חיים לא היו קבוצתיות ולא חבריות"

12.9.2016 / 6:41

שחקנים בקבוצה העבירו ביקורת על החלוץ שהציג משחק אנוכי והחמיץ לפני השוויון הדרמטי של בית"ר: "המאמן יצטרך לתת על זה את הדעת". גורם: "כרגע נראה שבאר שבע הגדילה את הפער ביכולת"

ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף נפקד אמש מיציעי האיצטדיון בנתניה ולא צפה בתיקו הדרמטי של מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים מאחר שביצע גיחה לאירופה. בקבוצה היה מי שאמר שההולנדי לא היה נשאר אדיש נוכח האנוכיות של טל בן חיים החלוץ לקראת סיום המשחק. בן חיים יצא למתפרצות אותן הוביל לבד ואותן גם ניסה לסיים לבד. אף שהיו לצידו מספר שחקנים בשני מקרים שונים הוא לא מסר להם את הכדור והכעיס רבים בקבוצה וגם חלק מהאוהדים, שלמרות החיבה היתרה לשחקן עזבו הביתה בהרגשה שבן חיים הרשה לעצמו יותר מדי.

"כולם ראו את מה שהיה", אמרו במכבי תל אביב. "מצד אחד זה חלק מהכדורגל ובדרך כלל בן חיים הוא לא אגואיסט אבל מצד שני המאמן יצטרך לתת על זה את הדעת כי הפעולות שלו לא היו קבוצתיות ולא חבריות". שער השוויון הדרמטי של שמעון אבוחצירה עמוק בתוספת הזמן, חילק את הקבוצה לכאלה שנותרו בהלם בחדר ההלבשה ולכאלה שהיו עצבניים במיוחד. פרדראג ראיקוביץ' זרק את אפודת השוער על כר הדשא ובעט בחפצים וגם שחקנים אחרים חיפשו כל מיני אובייקטים כדי לכלות את זעמם.

עוד בנושא

אבוחצירא כבש בתוספת הזמן, 2:2 למכבי ת"א מול בית"ר ירושלים
ארבלדזה: "בן חיים היה יכול לסיים את המשחק, זו אכזבה"

חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
בקבוצה לא אהבו את האנוכיות שלו. טל בן חיים/ברני ארדוב

"כמה אנחנו נאיבים?", צעק אחד השחקנים בחדר ההלבשה. "איזה פראיירים אנחנו להפסיד שתי נקודות כל כך יקרות בדקה ה-95". אבל לא רק טל בן חיים ושער השוויון המעצבן היו הנושא לשיחה אמש. במכבי תל אביב ראו שמשהו לא דופק בקבוצה והודו שהתיקו שיקף היטב את המשחק. גורם במועדון אמר אמש: "אמנם אנחנו עם שבע נקודות כמו הפועל באר שבע, אבל אנחנו לא משחקים טוב. המשחק הזה היה המשך ישיר למחצית השנייה באשדוד במחזור הקודם שהיתה נוראית. הצוות המקצועי צריך למצוא פתרונות לבעיות על מנת שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב. כרגע זה נראה שהפועל באר שבע הגדילה את הפער ביכולת".

נוסא איגייבור היה מאלה שהתעצבנו כבר על כר הדשא ולא בגלל התוצאה. הקשר ספג קריאות בוז עצומות במחצית השנייה נוכח צורת משחקו. כשכבש את שער השוויון, יצא איגייבור לסיבוב השתקה במהלכו סימן עם האצבע לשתוק לעבר היציעים התחתונים בצד המזרחי. במקביל הוא הודה לאוהדים ביציעים העליונים שדווקא עודדו אותו. דור מיכה שניסה להרגיע אותו ולהפסיק את התגובה שלו, לא הצליח למשוך אותו ואיגייבור המשיך לסמן לאוהדים המקניטים לשתוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכורה פושרת. קיארטנסון/ברני ארדוב

למרות שהועדף על פני אבי ריקן, עמרי בן הרוש לא רשם משחק טוב בעמדת המגן השמאלי ונראה כי העובדה שמכבי חיפשה לאורך זמן רב שחקן זר בתפקידו, פגעה מאוד בביטחון העצמי שלו והשחקן שהיה עד לא מזמן שחקן הרכב בנבחרת ישראל, לא מצליח לשחזר תקופות הרבה יותר טובות שהיו לו בקריירה. גם אלי דסה שלא שיחק במדי הנבחרת מול איטליה, רחוק מאוד משיאו ובמכבי יש כאלה שאומרים כי הוא עדיין לא חזר לעצמו מאז הפציעה והניתוח שעבר במהלך הפגרה. "חבל שצריך להזכיר כמעט בכל משחק שכשלנו בצירוף זר שישי שהיה צריך להיות מגן שמאלי", אמר אמש אחד השחקנים. "מוזר שלא מצאו בכל העולם שחקן הגנה זר".

מי שזכה להרבה מלים חמות הוא הבלם טל בן חיים שנתן הופעה מאוד בטוחה מאחור וברגעים שמכבי תל אביב לחצה על השער של בית"ר ירושלים, היה מאחור וחיפה על כל הפעולות. "טל נתן משחק טוב, שהזכיר תקופות אחרות והרבה יותר יפות מבחינתו", אמרו במכבי תל אביב. "עצם זה שהוא בהרכב בכל משחק ושארבלדזה מחזיק ממנו בגילו המתקדם, מלמד הרבה על מי שהוא ועל האופי שתמיד היה לו להיות ספורטאי מוביל".

אוהדים רבים של מכבי תל אביב זעמו בסיום המשחק על המשטרה שעיכבה את יציאות הרכבים מהחניונים הצמודים לאיצטדיון. עשרות כלי רכב היו תקועים בחניונים והאוהדים שכביכול אמורים ליהנות מתווי חנייה למקומות הצמודים למגרש, נותרו דקות ארוכות ברכביהם בלי יכולת לנסוע הביתה.
בהנהלת אצטדיון מכבי נתניה הבטיחו אמש כי היום יערכו בירור מעמיק באשר להפסקת החשמל שהיתה במשחק ושהייתה השנייה באיצטדיון בתוך חודש. מנהל האיצטדיון אילן יבלקובסקי סיפר כי סיבת המקרה הקודם בו היתה הפסקת חשמל, לא פוענחה וגם הפעם ספק אם מדובר בכשל טכני הקשור לתשתיות האיצטדיון. ביום חמישי שוב תשחק מכבי תל אביב באיצטדיון בליגה האירופית מול זניט ובקבוצה רוצים להיות בטוחים שאם אכן קיימת תקלה, היא תימצא וניתן יהיה לפתור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully