וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "בן חיים יכול היה לסיים את המשחק, אנחנו מאוכזבים"

11.9.2016 / 22:53

מאמן מכבי תל אביב אחרי התיקו הדרמטי מול בית"ר: "הפסדנו שתי נקודות, לא היינו מספיק עירניים בכדור החוזר". על ספסול אלברמן: "זו החלטה שלי". היריבה הבאה זניט חגגה עם חמישייה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב איבדה הערב (ראשון) את המאזן המושלם שלה בליגת העל, וזה קרה בצורה דרמטית במיוחד, עם שער שוויון של שמעון אבוחצירה בדקה ה-95, שקבע 2:2 במשחק המותח בנתניה מול בית"ר ירושלים.

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. צילום: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
מתוסכל. שוטה ארבלדזה/ברני ארדוב, צילום: יוסי ציפקיס

הצהובים ביצעו מהפך עם שערים של נוסא איגייבור וטל בן חיים (בפנדל) אבל החמצה גדולה של החלוץ במתפרצת ועבירה מטופשת של המחליף ברק יצחקי שהובילה לכדור החופשי, גרמו בסופו של דבר לאיבוד נקודות.

אגב, איגייבור שחגג את שערו השישי העונה בכל המסגרות, סימן לאוהדי מכבי תל אביב לשתוק במהלך חגיגת שער השוויון, לאחר שכמה מהם קיללו אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המאמן שוטה ארבלדזה נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "זה הכדורגל וצריך לתת קרדיט לבית"ר ששיחקה טוב. זה לא היה משחק קל. לא היינו מספיק עירניים בכדור החוזר".

על טל בן חיים: "הוא היה יכול לסיים את המשחק אם היה כובש, הפסדנו שתי נקודות ואנחנו מאוכזבים, אבל זה הכדורגל. אנחנו מאוכזבים כמובן".

לקראת זניט: "קודם נלך להתקלח, נישן טוב ואז נראה". על ספסולו של אלברמן: "זו הייתה ההחלטה שלי".

זניט סנט פטרסבורג, היריבה הראשונה של מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית, הביסה הערב (ראשון) בחוץ 0:5 את ארסנל טולה, במסגרת המחזור השישי בליגה הרוסית. לזניט כעת 12 נקודות והיא עדיין ללא הפסד במקום השלישי בטבלה. אלכסנדר קוקורין (18) וארטיום דזיובה (38) כבשו במחצית הראשונה, כשלאחר מכן הצטרפו המחליפים רוברט מאק (66) ואלכסנדר קרז'אקוב (89 בפנדל) ובתווך גם ג'וליאנו הברזילאי (84). מירצ'ה לוצ'סקו יכול להיות מרוצה מאוד מהחלק ההתקפי של הקבוצה שלו, שהבקיעה עד כה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה הרוסית, אבל בכל זאת רחוקה ארבע נקודות מהמוליכה ספרטק מוסקבה.

ארטיום דזיובה שחקן זניט סנט פטרבורג. GettyImages
השתתף בחגיגה של זניט. ארטיום דזיובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully