וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "אשדוד תהיה קבוצת צמרת ואני יכול להבטיח לכם את זה"

מאמן הקבוצה מעיר הנמל זכה בנקודה ראשונה ופיזר הבטחות לעתיד: "זו לא הרמה שאנחנו מצפים לה". יובל נעים: "אני מאוכזב מאוד, שיחקנו מתחת לרמה שלנו. יש לנו סגל טוב, אני רגוע"

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. לירון מולדובן
אני בטוח שנתחיל להוציא הרבה נקודות". אוואט/לירון מולדובן

שתי העולות החדשות לליגת העל, הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד, סיפקו הערב (ראשון) משחק חלש מאוד ונפרדו ב-0:0 נטול מצבים כמעט לחלוטין. עבור הקבוצה מעיר הנמל מדובר בנקודת ליגה ראשונה העונה והיא תנסה להשיג ניצחון ראשון במחזור הבא מול הפועל חיפה, אשקלון צברה עד כה חמש נקודות ובמחזור הבא מצפה לה בית"ר ירושלים בטדי.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 משמים
הפועל חיפה: אלי כהן לא העביר את האימון, שוחח עם פלטהאוזן

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט אמר בסיום: "ברור שהמחצית הראשונה הייתה יותר בשליטה שלנו, במחצית השנייה נתנו לאשקלון להשתלט, היינו פחות מסודרים, פחות מאורגנים. בשלב מסוים הימרנו, הכנסנו את ניב זריהן במקום רועי בקל. רצינו לשנות את המומנטום של המשחק ולנצח. היה משחק שבו שתי הקבוצות היו יכולות לכבוש ולנצח. זו לא הרמה שאנחנו מצפים לה. הגענו אחרי שבועיים של פגרה וזה לא פשוט לבוא עם 0 מ-6 למגרש ביתי כל כך. ככל שהמשחק התקדם, זה ישב לשחקנים על הראש. עשינו טבילת אש ראשונה. רצינו שלוש נקודות, הוצאנו נקודה. אני בטוח שנתחיל להוציא הרבה נקודות עכשיו. אשדוד לא תיאבק נגד הירידה, היא תהיה קבוצת צמרת ואני יכול להבטיח לכם את זה".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים: "אני מאוכזב מאוד, שיחקנו מתחת לרמה שלנו. אם היינו משחקים ברמה שלנו, היינו מנצחים. צריך לתת קרדיט לאשדוד, יש להם שחקנים מוכשרים מאוד. זה משחק שהיינו צריכים לנצח פה, אבל קשה לנצח עם שחקנים שמשחקים הרבה מתחת לרמה הרגילה שלהם. אנחנו לוקחים עוד נקודה. אנחנו לא עובדים לפי מה שאנשים אומרים. יש לנו קבוצה טובה, עובדת, שנותנת הכול. לעיני הקהל שלנו בבית שלנו אנחנו צריכים להגיע ליותר מצבים. ליקטנו נקודה, חבל שלא לקחנו שלוש, אבל זה מה שיש. אני מקווה מאוד שבעזרת ההנהלה נוכל להתחזק. גם פדרו גלבאן נכנס היום והוא עדיין לא בכושר, אבל בנגיעה אחת הוא יכול לשנות את המשחק. יש לנו סגל טוב, כל אחד יכול לתת את שלו ואני רגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully