וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלי כהן לא העביר את האימון, שוחח עם פלטהאוזן

11.9.2016 / 19:29

המאמן לקח את השוער ההולנדי לשיחה בעקבות השער המביך שספג מול הפועל כפר סבא, בן מרגי העביר את האימון. במועדון גיבו את קפילוטו, נמשכת המתיחות במועדון בנוגע לשחרור אלבז

מאמן הפועל חיפה אלי כהן מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
יקיים אסיפה ביום שני. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה אלי כהן לא העביר את אימון הקבוצה שנערך הערב (ראשון). מי שהעביר את האימון היה עוזרו מאיר בן מרגי. הסיבה לכך - כהן ערך שיחה אישית עם השוער פיט פלטהואזן, וזאת בשל הטעות בשער הראשון שספגה הקבוצה אתמול בהפסד 2:1 להפועל כפר סבא.

כהן לא נכח באימון בכלל ושוחח ארוכות עם השוער ההולנדי. במועדון אגב גיבו את הבלם ניסו קפילוטו, שהיה מעורב גם הוא בשער המביך שספגה הקבוצה, וזאת בטענה שפלטהאוזן צעק לו לעזוב את הכדור מעט מאוחר מדי.

עוד בנושא:

אלי כהן: "מזמן הפסקתי להבין מה גורם לקריאות נגדי"
עוד פיצוץ בהפועל חיפה? מתיחות קשה בין יואב כץ ואלי כהן, חילופי האשמות בשל שחרור אלבז
הפועל חיפה בוואלה! ספורט

פיט פלטהאוזן שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מנסים להחזיר לו את הביטחון. פיט פלטהאוזן בזמן הטעות/אדריאן הרבשטיין

פלטהאוזן ספג ביקורת רבה בשל השער, ובכלל, במועדון לא אהבו את העובדה ששיחת היום הפכה לכישלון בבחירת השוערים. "הוא שוער מנוסה, שהגיע מוויטסה", אמרו במועדון, "הוא הציג עד עכשיו יכולת טובה, ואנחנו סבורים שמדובר באחד השוערים הטובים בליגה. המטרה היא להעלות לו את הביטחון ולא לנזוף בו".

שאר שחקני הקבוצה ערכו אימון רגיל עם בן מרגי, ונראה שהמאמן יערוך אסיפה רק מחר.

כזכור, היום דיווחנו כי בהמשך למתיחות הרבה בין יואב כץ לאלי כהן, ישנה מחלוקת גדולה במועדון סביב שחרורו של אלי אלבז. בהנהלה זורקים את האשמה על הצוות המקצועי, בעוד ששם טוענים כי אלי כהן לא היה אחראי לשחרורו, והדבר שהוביל לכך היה ששכרו של השחקן לא שודרג ולכן בחר לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully