וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מזמן הפסקתי להבין מה גורם לקריאות נגדי"

10.9.2016 / 22:21

מאמן הפועל חיפה התייחס לקריאות הבוז מאוהדי הקבוצה אחרי ההפסד 2:1 להפועל כפר סבא: "זה פוגע בקבוצה". שרון מימר: "ניצחון שייתן לנו אוויר". איציק כהן ספג חבטה בראש ופונה לבית חולים

מאמן הפועל חיפה אלי כהן מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
הפסד שני בשלושה משחקים. בדרך לעונה קשה נוספת? אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל כפר סבא השיגה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה לעונת 2016/17. הירוקים ניצחו 1:2 את הפועל חיפה בחוץ, במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. במהלך המשחק ספג בלם כפר סבא איציק כהן חבטה בראש וסבל מסחרחורות. הוא הוחלף ונשלח לבית החולים. בקבוצה קיים חשש שהוא סובל מזעזוע מוח. במהלך המשחק, ובעיקר לאחר סיומו, נשמעו קריאות בוז רמות ממעט הצופים שהגיעו למשחק (2,300 איש בלבד) כלפי הקבוצה המקומית והמאמן אלי כהן.

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך. מימר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה אלי כהן אמר: "גם במחצית הראשונה הגענו למספיק מצבים וספגנו שער אחד. המחצית השנייה הייתה טובה, עשינו מהלכי כדורגל יפים, הגענו למצבים מסוכנים וספגנו שער מעצבן וזה באמת הפסד מרגיז. אני מאמין שאנחנו קבוצה חזקה". על אלי אלבז, שכבש נגד חיפה, אמר כהן: "בקיץ הוא ביקש להשתחרר, הלך לבוררות, לא היה מוכן להישאר כאן למרות שיחות איתי. הוא לא רצה להישאר".

על המשחק מול אשדוד במחזור הקרוב: "אני דקה אחרי משחק ושואלים אותי על השבוע הבא. יש לנו עוד שבוע שלם להתכונן למשחק באשדוד. כרגע הראש שלנו עדיין במשחק הזה שהפסדנו לפני רגע. על הקללות מהאוהדים והבוז: "אני מנסה לא לשמוע את זה, אני חושב שזה פוגע בקבוצה. זה מכניס את השחקנים ללחץ וזה חבל כי להפועל חיפה יש קהל גדול והקבוצה בנויה על הדחיפה שלו. מזמן הפסקתי לחשוב מאיפה מגיעות הקריאות האלה"

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון שהוא כמו אוויר לנשימה. זו קבוצה חדשה וזה ניצחון שייתן לנו הרבה אוויר להמשך. עשינו ניצחון נגד קבוצה חזקה במגרש קשה ואנחנו מרוצים. אלי אלבז מביא הרבה איכות למגרש, הוא שחקן כישרוני מאוד ולא סתם נלחמנו עליו. אני שמח שהוא כבש. יש לנו התקפה טובה ויחד עם אלי זה ישתפר עוד יותר.

"ברור שאנחנו לא מושלמים ויש לנו הרבה דברים לתקן, אבל אנחנו בתהליך של למידה, אנחנו לומדים אחד את השני והשחקנים לומדים מה אני דורש מהם. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל עם תוצאות כאלה יהיה לנו קל יותר לתקן".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully