וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות קשה בין יואב כץ ואלי כהן, חילופי האשמות בשל שחרור אלבז

11.9.2016 / 7:08

עוד פיצוץ בהפועל חיפה? נמשכים חילוקי הדעות בין ההנהלה והמאמן. גורמים טוענים שבהנהלה לא רצו את החלוץ, בהנהלה מאשימים את הצוות המקצועי. ארבייטמן זעם: "לא קיבלתי כדור אחד"

אלי אלבז שחקן הפועל כפר סבא (שמאל) מול ברונו פיניירו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
סיבך את האקסית עוד יותר. אלבז/אדריאן הרבשטיין

רק שער ניצחון של אלי אלבז היה חסר להנהלת הפועל חיפה, שגם כך הייתה חלוקה לגבי שחרורו מהקבוצה. לאחר המשחק אמש (שבת), בו כבש החלוץ שער בעקב להפועל כפר סבא, החלו חילופי האשמות במועדון בנוגע לסיבה שהובילה לשחרורו מהמועדון. גורמים במועדון טוענים כי ההנהלה בראשות יואב כץ, עימה הלך לבוררות, היא זאת שעמדה מאחורי ההחלטה לשחררו. "עובדה שאלבז הגיע למצב שהוא הולך לבוררות. יואב כץ מחליט הכל במועדון, אז סביר שהוא לא עשה מספיק כדי שיישאר", טען גורם במועדון. בהנהלת המועדון ישנם גורמים אחרים שטוענים שהצוות המקצועי, שלא ספר את אלי אלבז בהכנה לעונה, הוא זה שהוביל את השחקן לעזוב. אותם גורמים אמרו: "איפה היה אלי כהן כשאלבז נשאר על הספסל והוא טען שיש יותר מדי חלוצים?"

מקורבי השחקן סיפרו אתמול: "בהנהלה וגם בצוות המקצועי לא ספרו אותו. פתאום הם חכמים גדולים לומר שרצו אותו? הוא חזר לסגל רק בגלל שקוראץ' נפצע. אז הם התחננו שיישאר. עכשיו שיבכו. בסוף העונה נפנה לוועדה למעמד השחקן". אלבז מתכוון לפנות בתום העונה לוועדה למעמד השחקן ולעזוב לצמיתות את המועדון, שיקבל פיצוי עבורו (אלבז עבר לכפר סבא לאחר בוררות שקבעה כי יוכל לעזוב תמורת 50 אלף שקל).

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את הפועל חיפה
אלי כהן: "מזמן הפסקתי להבין מה גורם לקריאות נגדי"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
הלחץ נמשך. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

אגב, נושא אלבז הוא לא הדבר ביחיד שכץ צריך לפתור. המתיחות בין ההנהלה וכץ לצוות המקצועי עדיין קיימת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת העונה, אלי כהן עשוי לעזוב את הקבוצה בעקבות אותה מתיחות. במועדון לא מסתירים את העובדה שחלק מאותה מתיחות מגיעה על רקע חילוקי דעות בנוגע לשחקנים במהלך חלון ההעברות. כהן רוצה לצרף כעת חלוץ זר במקום ז'רקו קוראץ', שכרטיסו "הוקפא". שלומי ארבייטמן זעם בסיום ואמר לחבריו לקבוצה: "לא יכול להיות שאני לא מקבל כדור אחד ב-90 דקות. איפה נשמע דבר כזה?"

דור מלול ניסה להסביר את המצב אליו נקלעה הקבוצה: "מבאס זאת מילה עדינה. המחצית השניה הייתה פחות טובה. זה איבוד נקודות קריטי, כמובן שלא נוריד את הראש, אבל צריכים להסיק מסקנות מהר מאוד. אסור לספוג שערים כאלה. מאמין שנאסוף את עצמנו מהר". מלול נשאל על הבעיות בהגנה: "קצת קשה לענות על זה. אני רק ממש זוכר שהייתה עבירה ברורה על יאזביץ' בקו. אני בעד לתת למשחק לשחק, אבל הייתה כאן עבירה של צהוב. אני מקווה שזה יתאזן. הרגשתי שאנחנו מיצרים מצבים ונראים יותר טוב רוב המשחק. נהיה חייבים להבקיע יותר ולספוג פחות. משחק ההגנה היה בסדר, לא הייתה הפקרות, אבל היינו מאוד נאיביים בדקות קריטיות. ספגנו שער שטותי ונלמד מזה. הקריאות לאלי כהן? אנחנו לא שומעים את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully