וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדאורוב: "מכבי חיפה נמצאת אצלי בלב, חבל שאני לא חלק מהמערכת"

אחד הזרים הטובים והאהובים ששיחקו בירוק הגיע לביקור בישראל והעניק ראיון לאתר הקבוצה: "אני תמיד רוצה לחזור כי אנשים פה במועדון ובעיר אוהבים אותי, האצטדיון החדש משהו-משהו"

שחקן עבר מכבי חיפה סרגיי קנדאורוב. מכבי חיפה, אתר רשמי
"מדהים שיש תמונה שלי באצטדיון". קנדאורוב/אתר רשמי, מכבי חיפה

סרגיי קנדאורוב נמצא בביקור בישראל. אחד מגדולי הזרים שהיו בכדורגל הישראלי, ובפרט במכבי חיפה, שיחק בקבוצה מהכרמל ארבע עונות וחצי באמצע שנות התשעים במהלכן כבש 40 שערי ליגה וזכה באליפות ובגביע, תוך שהוא מהווה חלק מרכזי בקבוצה המלהיבה שכללה בין השאר את חיים רביבו ואייל ברקוביץ'. כעת ניצלו הירוקים את ביקורו של הקשר האוקראיני והושיבו אותו לראיון נוסטלגי במיוחד לאתר הקבוצה.

"מכבי חיפה נמצאת אצלי בלב", פתח את דבריו, "הקבוצה הזו עשתה היסטוריה ומי שזוכר את ההיסטוריה שלו יש לו גם עתיד. אני תמיד רוצה לחזור כי אנשים פה במועדון ובעיר אוהבים אותי וכשאני מגיע, בהזדמנות, אני ישר הולך לבקר במשרדי המועדון. עכשיו בפעם הראשונה אני באצטדיון החדש והוא משהו משהו. אני גם מצלצל לפעמים ליענק'לה שחר, אני באמת שמח לדבר איתו.

"חבל שאני לא חלק מהמערכת אבל אולי עם הזמן יהיה משהו. האצטדיון הזה הוא כמו מלון חמישה כוכבים וזה מגיע למועדון ולעיר, האוהדים של חיפה הכי טובים במדינה. הקהל שלנו מבין כדורגל וזה טוב, הם מבינים את המאמן והשחקנים.

"אם אתה משחק עם הלב אוהבים אותך וזה מה שאני עשיתי, זה מה שכל מי שמגיע למכבי חיפה רוצה לעשות. התמונה שלי פה (באצטדיון) וזה מדהים, באתי עם הילד שלי וזה משמח אותי שהוא רואה את זה. אנחנו חיים בשביל הילדים ובשביל הכדורגל. כל הכבוד ליענק'לה וכל מי שפועל פה".

עוד בנושא

רנה מולנסטיין: "הייתה שיחה נהדרת עם ורמוט, שמח שהוא נשאר"
בני יהודה - מכבי חיפה: ואליינטה לא התאמן, מולנסטיין מתלבט לגבי רוקאביציה
גם ריאן לא ידע שחיפה הציעה אותו לסכנין: "היה מטרפד את המעבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully