וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ריאן לא ידע שחיפה הציעה אותו לסכנין: "היה מטרפד את המעבר"

8.9.2016 / 13:19

אחרי מקרה עטאא ג'אבר, סכנין ביקשה גם את הקשר ההתקפי. חיפה אישרה להעבירו בהשאלה, אבל מקורב לעסקה טוען: "לא היה עובר בחיים". בחיפה טוענים: "אם היה מסרב, לא היה עובר לסכנין"

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה מול קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא היה מוכן לעבור בכל מקרה. איסמעיל ריאן/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה ניהלו עד אתמול מגעים עם בני סכנין להעברת ז'אורז'יניו, במסגרתם הציעו את איסמעיל ריאן, עטאא ג'אבר ושי בן דוד. אלא שמבירור שערכנו עולה כי לפחות שניים מהם, ג'אבר וריאן שכבר שיחקו בשורות הקבוצה בעבר, לא היו מוכנים למעבר. כפי שכבר פרסמנו, ג'אבר לא ידע על הכוונה להעבירו לקבוצה אחרת אלא שכעת מתברר כי גם ריאן כלל לא היה מוכן למעבר. כידוע, עסקת השאלה לקבוצה אחרת כרוכה באישור השחקן. במקרה הזה, מציינים גורמים המקורבים לעסקה, ריאן הביע התנגדות למהלך ובכל מקרה היה מטרפד את העסקה.

"לא ברור איך מכבי חיפה הסכימה לנהל מגעים עוד לפני שהשניים הסכימו לעבור. אם היו הסכמות לגבי הכספים שחיפה אמורה להעביר במסגרת עסקת ז'אורז'יניו, נושא המעבר של השניים היה מטרפד אותה", אמר מקורב לעסקה. בחיפה טענו הבוקר כי "אם אחד מהשניים היה מסרב, הוא לא היה עובר לסכנין", אלא שכעת הוכח כי חיפה אכן שקלה לשחרר את ריאן בעקבות הגעת פיראס מוגרבי, דבר אותו הכחישה בתקופת רוני לוי. ריאן, כך לטענת שחקנים בקבוצה, הופתע מאוד לקרוא אתמול על האפשרות שיעבור. "אף אחד לא דיבר איתו, כי לא היה על מה לדבר", אישרו בחיפה. הקבוצה הציעה את ריאן וג'אבר במקביל להודעה על הישארותו של ורמוט בקבוצה והתכוונה להביא את הברזילאי, שחקנים שמתופקדים בעמדה דומה. "הם ידעו היטב מה הם עושים, אבל ריאן לא היה עובר בחיים", אמר מקורב למשא ומתן.

ריאן עצמו תורגל במהלך השבוע בהרכב לקראת בני יהודה, אך זה קרה כשמוגרבי וקהת שהו עם הנבחרת. מולנסטיין מתלבט בנוגע לשלושת שחקני ההתקפה (ורמוט, מוגרבי, ריאן) שאמורים לשחק באגף אחד, כשניקיטה רוקאביציה וגליינור פלט ישלימו את חוליית ההתקפה. כפי הנראה, גארי קגלמאכר, קמיל ואצק ורועי קהת יפתחו יחד במרכז השדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully