וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "הייתה שיחה נהדרת עם ורמוט, שמח שהוא נשאר"

9.9.2016 / 7:00

מאמן מכבי חיפה התייחס להישארות הקשר והוסיף: "ז'אורז'יניו? הודעתי להנהלה שאם נוכל לצרף שחקן איכותי, יהיה טיפשי לא לעשות זאת". על קגלמאכר: "ורסטילי, רואים שנוח לו בעמדת המגן"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה חתמה את מועד ההעברות עם הגעתם של קמיל ואצק ורועי קהת ושחרורם של לודוביק אוברניאק וולדימיר סטויקוביץ', ויחד עם חמישה זרים אחרי ההפסד לבני סכנין, היא תנסה להימנע מפתיחת עונה זהה לעונה שעברה. במועדון ימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת ז'אורז'יניו גם בינואר, אבל בינתיים הם יצטרכו לעבור משוכה אותה לא הצליחו לעבור בפתיחת העונה שעברה – בני יהודה שתארח אותה מחר באצטדיון המושבה יחד עם האקסים אריק בנאדו ואלון תורג'מן.

לפני האימון שנערך בכפר גלים, שוחח עם התקשורת המאמן רנה מולנסטיין. תחילה, התייחס המאמן ההולנדי לעניין ז'אורז'יניו. "נכתב בתקשורת שמכבי חיפה התעניינה בשחקן. זה לא קרה וזה הסיפור. זה כל מה שיש לי לומר. לצערי, זה חלק מחלון ההעברות. לפעמים אתה הולך על שחקנים שאתה מקווה שיגיעו, אבל אם הם לא מגיעים. ממשיכים הלאה". המאמן נשאל אם הוא מרוצה מהסגל וענה: "כבר לפני חלון העברות הייתי מרוצה ממנו. דיברנו על ז'אורז'יניו, אז הודעתי להנהלה שאם נוכל להוסיף שחקן איכותי זה יהיה טיפשי לא לעשות זאת. בכל מועדון זה עובד ככה. אני מרוצה מהשחקנים, מהסגל. אני עובד רק שלושה שבועות איתם אבל מרוצה".

עוד בנושא:

איסמעיל ריאן לא ידע שחיפה הציעה אותו לסכנין: "היה מטרפד את המעבר"

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. ברני ארדוב
עדיין בירוק. ורמוט/ברני ארדוב

המאמן לא פסח גם על סאגת גילי ורמוט ואמר: "לכל מועדון שאתה מגיע אתה מסתכל על הסגל, על השחקנים. ברור שגילי לא היה בסגל בשני המשחקים הראשונים. היה לי שיחה נהדרת איתו, רציתי לראות מה הוא יכול להביא לקבוצה, הוא ללא ספק שחקן נהדר, אני מרוצה מהגישה שלו באימונים, הוא הוכיח שהוא יכול לתרום לסגל. אני שמח שהוא חלק ממנו. הוא מתאמן טוב והגישה שלו טובה".

המאמן נשאל על היריבה הבאה, בני יהודה, וגם האם הוא מודע להיסטוריה בין המועדונים (משחק האליפות האבודה תחת אלישע לוי) וענה: "זה יהיה מבחן טוב בשבילנו. יובאנוביץ' בהגנה, מיטרוביץ' שכולנו מכירים ממכבי תל אביב. מיטרוביץ שחקן טוב, מוסר טוב, הוא תמיד יוצא קדימה ויכול לגרום לבעיות. זה יהיה מבחן קשה עבורנו. בשבועיים האחרונים התאמנו הכי טוב שיכולנו. אני מנסה ללמוד על ההיסטוריה של המועדון כמה שאני יכול, אבל זאת היסטוריה. בסופו של יום אני מצפה מהשחקנים להתמקד ביריב. הם חייבים להאמין בעצמם".

על הרכש החדש, מריו מוסא, אמר: "אין לי תלונות לגבי הגישה. כל אחד מהשחקנים בא עם גישה נהדרת ואני מקווה שזה ימשיך . מריו הוא שחקן נהדר עם גישה נהדרת. הוא עדיין לא בכושר. הוא התאמן חזק בשלושת השבועות האחרונים, הוא עשה אימוני 'אקסטרה' ועכשיו הוא עוד שחקן שאני יכול לבחור למשחק הבא. נראה מה נעשה".

המאמן נשאל גם על גארי קגלמאכר, ועל נושא העמדה שלו במגרש. "היתרון שלו הוא שגארי שחקן מאוד ורסטילי. לא מוצאים המון שחקנים כאלה. יש שחקנים שמתמחים בעמדה מסוימת, לו יש את יכולת לשחק במספר עמדות: בקישור, כמגן ימני מאוד נוח לו ואפשר לראות את זה, הוא שיחק גם בגרמניה בעמדה הזאת. הוא יכול לשחק גם כבלם. אנחנו בתהליך, אם תשאלו אותי מה ההרכב הפותח לא אוכל לומר לכם. אנחנו עדיין מחפשים את התלכיד הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully