וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה ויתר על 50 אחוז מהזכויות בכרטיסו כדי לעבור להפועל באר שבע

9.9.2016 / 9:42

הקשר, שהשלים את המעבר המפתיע של חלון ההעברות, היה להוט לעזוב את מ.ס. אשדוד לשורות האלופה. במכבי תל אביב אמרו על העסקה: "אנחנו רכשנו את כל הכרטיס של שגיב יחזקאל ב-725 אלף יורו"

צילום ועריכה: יותם רונן

עד כדי כך היה להוט מיכאל אוחנה לעבור להפועל באר שבע, שהוא היה מוכן לוותר על הזכויות שהחזיק בכרטיס השחקן שלו. לקשר המוכשר היו 50 אחוז בכרטיס שלו והוא ויתר עליהם כדי שמ.ס. אשדוד והפועל באר שבע ישלימו את העסקה. כאשר אוחנה הגיע למ.ס. אשדוד לפני כחמש שנים, הוא היה שחקן חופשי ונקבע בין הצדדים שזכויות הכרטיס שלו יחולקו באופן שווה בינו לבין אשדוד.

הקיץ כאשר הגיעה ההצעה לרכוש אותו מגנט הבלגית, הוא גם היה מוכן לוותר על חלקו בכרטיס ובתנאי שאשדוד תמכור אותו. גם במקרה של ההצעה מבאר שבע, הסכים אוחנה לוותר על 50 אחוז מכרטיסו שהיו שווים לו הרבה כסף. "נושא הכרטיס אפילו לא עלה לרגע מבחינת אוחנה", אמרו בסביבתו של הקשר. "ברגע שהחלו המגעים בין אשדוד לבאר שבע, הוא לא הכניס את ה-50 אחוז שלו וויתר עליהם כדי שהוא יעשה את המעבר".

אגב, כפי שפורסם כאן אתמול מ.ס. אשדוד לא פנתה למכבי תל אביב ומכבי חיפה והציעה את אוחנה אלא הלכה עם האלופה מלכתחילה. במכבי תל אביב אמרו אתמול כי אוחנה הוא אכן שחקן מוכשר ואולי נחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל הישראלי, אבל הם לא היו עושים את העסקה שעשתה באר שבע. "לשלם 1.1 מיליון יורו על 50 אחוז מהכרטיס, זה הרבה יותר ממה שהיינו מוכנים לתת בעסקה הזו אם זה היה מגיע אלינו", אמרו במכבי תל אביב. "אנחנו רכשנו 100 אחוז מכרטיסו של שגיב יחזקאל תמורת 725 אלף יורו. סכום יותר נמוך עבור כל הכרטיס".

עוד בנושא:

מיכאל כבר לא שלי: המעבר של אוחנה ממ.ס אשדוד להפועל באר שבע
מיכאל אוחנה: "זה חלום של כל ילד לשחק בהפועל באר שבע"

מיכאל אוחנה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
להוט לעזוב. אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully