וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה: "זה חלום של כל ילד לשחק בהפועל באר שבע"

שחקן הרכש של האלופה הוצג במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת: "זה כבוד גדול עבורי להגיע לכאן, אני מצפה כבר למשחק הראשון". ברק בכר: "אין ספק שהוא יעזור לנו"

הפועל באר שבע מקיימת בשעה זו את מסיבת העיתונאים לקראת המחזור השלישי מול בני סכנין (שבת, 20:10). האלופה, שצירפה לשורותיה את מיכאל אוחנה ממ.ס. אשדוד ביום האחרון של חלון ההעברות, סיימה במחזור הקודם רק ב-0:0 מאכזב מול הפועל תל אביב ותנסה לפתוח את השבוע בצורה חיובית, לקראת המפגש הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית מול אינטר בסן סירו. לפני שהחלה מסיבת העיתונאים הוצג מיכאל אוחנה עם חולצה של הקבוצה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם מיכאל אוחנה מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
עם המדים החדשים. מיכאל אוחנה ובכר/ברני ארדוב

שחקן באר שבע החדש מיכאל אוחנה אמר: "אני לא נכנס לעניינים הכספיים, באתי להפועל באר שבע במטרה להציג את הכדורגל הטוב ביותר שאני יכול, לזכות בתארים ולהצליח בפן הקבוצתי. החתימה בין הצדדים הייתה ביום האחרון, אבל זה נרקם בשבועיים האחרונים. אני מאושר שאני פה. אני מחכה כבר למשחק הראשון, שננצח ושנצליח. הפועל באר שבע זה מועדון מספר אחת בארץ היום, אלופת המדינה. זה כבוד גדול עבורי להגיע לפה, אני מקווה לשחק ולעזור.

"זה אתגר גדול עבורי, זה אחד השיקולים בהם התחשבתי כשהגעתי לכאן. זה אתגר גדול להתמודד על מקום בהרכב מול השחקנים הכי טובים בארץ ושיהיה לברק כאב ראש. יש המון משחקים ומפעלים, אני מאמין שאני אשחק ומקווה להצליח במפעלים בהם אשחק. אני ממש מצפה ומחכה כבר למשחק הראשון בהפועל באר שבע. זה חלום של כל ילד לשחק בקבוצה כזו".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "כולם יודעים שמדובר בשחקן כישרוני מאוד, אבל הוא מגיע למועדון עם שאיפות גדולות, שחקנים טובים ותחרות גדולה. הוא צריך להוכיח את עצמו. כישרון יש והתפקיד שלנו הוא להוציא ממנו את הפוטנציאל. הוא מגיע למקום טוב ואין ספק שהוא יעזור לנו. הצלחנו להשלים את העסקה עם מיכאל אוחנה ברגע האחרון, הוא תוספת חשובה. יש פה סגל מספיק טוב, אנחנו מאמינים בסגל שיש פה. עם שדרוגים נכונים ורענונים נכונים אנחנו רוצים להמשיך להתקדם.

"דן ביטון הוא שחקן שאני אוהב מאוד, הסיבה בגללה הוא הושאל היא כדי שהוא ישחק. פה קשה לו לשחק ואנחנו רוצים שהוא ישחק. אני מאמין שבאשדוד הוא ישחק יותר מאשר היה משחק פה. בעוד שנתיים הוא אמור לחזור. אני חושב שזה מהלך טוב עבורנו ועבורו".

בכר התייחס לחזרה לליגה והמשחק מול בני סכנין: "במשחק האחרון היינו צריכים לנצח ולא ניצחנו. אנחנו מגיעים הביתה. הליגה היא חשובה מאוד עבורנו כי בזכות הליגה הגענו לאן שהגענו גם באירופה. נתייחס לסכנין בצורה הכי רצינית שיש.

"מיכאל אוחנה בכושר טוב וזה נלקח בחשבון. זה אימון ראשון שלו היום. נעבור עוד יומיים ונראה מה יהיה הסגל. גדיר אמור לחזור בעוד חודש וחצי למגרשים, מליקסון בהליך שיקום מתקדם, נעשה את ההערכה לגביו אבל כנראה שיחזור רק בשבוע הבא. אליניב ברדה מתאמן רגיל והכול בסדר. גורדנה בסגל של הקבוצה, הוא נשאר בסגל והכול רגיל. אין שום דבר חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully