וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' נותח בברכו, בית יוסף מועמד להצטרף

9.9.2016 / 9:27

קפטן הקבוצה מהשרון, שהתלונן על כאבים במחנה אימוני נבחרת ישראל, נותח וייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. הרכז, שהרשים באימונים תחת מיקי גורקה, עשוי לשוב לליגת העל אחרי הפסקה בת שנה

one

קפטן בני הרצליה, אבירם זליקוביץ', עבר היום (שישי) ניתוח בברכו בבית החולים "מאיר" על ידי ד"ר חצרוני ורופא הקבוצה ד"ר ניב מרום, בשל קרע במניסקוס שהתגלה לו לאחרונה. בעקבות הניתוח, צפוי הפורוורד להיעדר בין חודש וחצי לחודשיים, ובכך יפספס את פתיחת העונה של הקבוצה מהשרון בליגת העל והן במסגרת היורופקאפ.

זליקוביץ' התלונן על כאבים עוד במהלך אימוני נבחרת ישראל בחודש שעבר כאשר התגלו לו נוזלים בברך. אחרי עשרה ימים של מנוחה הוא היה אמור להצטרף להכנות של הרצליה, אך עוד לפני אימון הבכורה חזרו הנוזלים, וזליקוביץ' נדרש לנוח פעם נוספת שתבוצע בדיקה מקיפה יותר לברכו.

מי שעשוי להצטרף לקבוצה בעקבות פציעתו של הקפטן הוא הרכז יועד בית יוסף, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל רמת גן גבעתיים בליגה הלאומית. בית יוסף החל להתאמן בשבוע שעבר במדי הרצליה, והרשים כאשר אמש במשחק הניצחון על מכבי אשדוד/באר טוביה (72:78) קלע 10 נקודות. בבית יוסף מעוניינות קבוצות נוספות מהליגה הלאומית, אך ייתכן ואם הרצליה תחתים אותו, הוא ישוב לליגת העל לאחר הפסקה בת שנה.

עוד בנושא:

אריק גריפין: "מצטער על מה שקרה, אני לא בחור רע"
עימות אלים בין דרל וויליאמס מהפועל תל אביב לאריק גריפין מגלבוע/גליל

אבירם זליקוביץ' שחקן בני הרצליה. ניב אהרונסון
יסתדרו בלעדיו? זליקוביץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully